دی سینما گیتی قاسمی بازیگر زیرخاکی 2 کیست؟ - دی سینما

زیرخاکی ۲ سریال جدید گیتی قاسمی در تلویزیون

گیتی قاسمی بازیگر جوان کشورمان در جدیدترین تجربه بازیگری اش به جمع بازیگران سریال زیر خاکی پیوست.

ساخت فصل دوم سریال زیرخاکی به تازگی آغاز شد و بازیگران جدیدی به این مجموعه تلویزیونی پیوستند و گیتی قاسمی یکی از هنرمندانی است که در زیرخاکی ۲ مقابل دوربین میرود.

سریال زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و پیوستن گیتی قاسمی به جمع بازیگران این سریال بهانه ای شد تا مروری کوتاه بر کارنامه هنری این بازیگر کشورمان داشته باشیم.

گیتی قاسمی

مروری بر کارنامه هنری گیتی قاسمی

گیتی قاسمی متولد ۱۶ آذرماه سال ۵۵ در ملایر است و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی ادامه داد و از سال ۷۵ فعالیت جدی در دنیای هنر را آغاز کرد.

این بانوی هنرمند کشورمان بازی در تلویزیون را از سال ۱۳۸۶ با سریال پیامک از دیار باقی آغاز کرد و این تجربه همکاری موفق با سیروس مقدم بار دیگر در سریال هایی چون رستگاران، پایتخت ۱ و چک برگشتی تکرار شد.

گیتی قاسمی بازیگر

گیتی قاسمی در سریال های دیگری چون جراحت، سقوط آزاد، مخمصه، گاهی به پشت سر نگاه کن، در قصه ها زندگی میکنند، نامه آخر، روزهای بهتر، کامیون و زیرخاکی ۲ به ایفای نقش پرداخت.

گیتی قاسمی

این بازیگر کشورمان بازی در سینما را از سال ۹۲ با فیلم سینمایی جابه جا آغاز کرد و بعد از آن در فیلم هایی چون حراج، امروز، چهارشنبه، ویلایی ها، والدراما، سرطان، سد معبر، آقای سانسور، کلمبوس، جان دار، متری شیش و نیم و خروج به ایفای نقش پرداخت.

گیتی قاسمی

گیتی قاسمی برای بازی درخشان در فیلم ویلایی نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل در جشنواره فجر و جشنواره های مختلف شد.

گیتی قاسمی و جواد عزتی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 561 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها