دی سینما برنامه برموردا کامران نجف زاده؛ زمان پخش، تکرار و حواشی - دی سینما

برنامه برمودا
فرهنگ و هنر سینما ، تئاتر ، تلویزیون

برنامه برموردا کامران نجف زاده؛ زمان پخش، تکرار و حواشی

تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۲کد مطلب : ۹۱۸۷۱زمان مطالعه : ۳ دقیقه
برنامه برمودا جدیدترین برنامه تاک شوی ایرانی با مجری گری کامران نجف زاده و موضوعات و میهمانان بسیار جالبی است.

معرفی برنامه جدید کامران نجف زاده

پس ازانتشارویدیو روپایی زدن مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و صحبتهای او در مورد عمل اشتباهی امیر قلعه نویی سرمربی کنونی تیم فوتبال ایران در یک برنامه تلویزیونی، بسیاری از مخاطبان تمایل دارند که بیشتر در مورد برنامه جدید برمودا با اجرای کامران نجف‌زاده بدانند. در این بخش از دی سینما درباره ساعت پخش برنامه برمودا اطلاعاتی را ارائه نموده ایم.

برمودا چه برنامه ای است؟

برمودا تازه‌ترین برنامه تاک‌شوی شبکه نسیم با اجرای کامران نجف‌زاده است که با شعار «به وقت پیدا شدن» به هر هفته سه شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد. دربرنامه‌ گفتگومحور جذاب برمودا که یک تاک شوی صمیمانه و متفاوت است که در هر قسمت میزبان یکی از چهره‌های شناخته شده خواهد بود و تلاش می‌کند تا از زاویه‌ای دیگر به زندگی کاری این افراد بپردازد.

در این برنامه مهمان‌ها از ناگفته‌های زندگی خود می‌گویند و موازی با صحبت‌های عمیق و حتی گاهی غافلگیر کننده، فضایی فانتزی، شاعرانه و گاهی طنز را نیز در این برنامه تجربه خواهند کرد.

برنامه برمودا

برمودا برنامه ای جدید با مجری گری کامران نجف زاده

زمان پخش برنامه برمودا

برنامه برمودا به کارگردانی فواد صفاریان‌پور هر هفته شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۰ راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود.

تکرار برنامه برمودا

اگر در ساعت پخش برنامه برمودا به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت ۹:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار برنامه برمودا از شبکه نسیم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

حاشیه های اولین قسمت برنامه برمودا

نجف زاده بعد از مدت ها دوری از خبرنگاری، در ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ با اجرای برنامه «برمودا» در شبکه نسیم به قاب تلویزیون بازگشت. در اولین قسمت این برنامه نجف زاده میزبان تاج بود و ویدیوهایی از گفتگوی تاج درباره بیماری امیرقلعه نویی و روپایی زدن او وایرال شد. همچنین تغییر کامران نجف زاده نیز با واکنش هایی همراه بود، خبرنگار سابق خبرگزاری صدا و سیما در نیویورک بعد از بازگشت از آمریکا تغییر ظاهر داده و کاشت موانجام داده است.

اولین مهمانان تاک شوی کامران نجف‌زاده

اولین مهمانان تاک شوی این هفته کامران نجف‌زاده(برمودا) مهدی تاج، اسدالله یکتا و محمدرضا حیاتی هستند. برمودا در هر قسمت میزبان یکی از چهره‌های شناخته شده خواهد بود و تلاش می‌کند تا از زاویه‌ای دیگر به زندگی کاری این افراد بپردازد.

اسدلله یکتا

مهمان برنامه برمودا اسدالله یکتا

مجری برنامه برمودا

کامران نجف زاده، روزنامه‌نگار، خبرنگار، گویندهٔ اخبار، نویسنده و مدرس کلاس‌های خبرنگاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران (محله ستارخان) است، او فرزند اول یک خانواده پنج نفری بوده، نجف زاده از سال ۱۳۷۵ سردبیر نشریه ای بنمام «آرمان» و پس از آن چند نشریه ورزشی شد. او از سال ۱۳۸۱ وارد واحد مرکزی خبر شد و از سال ۱۳۸۴ علاوه بر خبرنگاری اولین تجربه خود را بعنوان گوینده خبر در بخش خبری ۲۰:۳۰ تجربه کرد و تابحال به عنوان خبرنگار در کشورهای نظیر عراق، آمریکا مصر، فرانسه و … حضور داشته است. او در سال ۱۳۹۴ با حضوردر فیلم «بادیگار» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازیگری را تجربه نمود. این مجری مشهور ازدواج کرده و یک پسر بازیگر بنام «امیرکیان» دارد که در فیلم «شکاف» بازیگری کرده است.

عوامل برنامه برمودا

  • مجری:کامران نجف زاده
  • کارگردان:فؤاد صفاریان پور
  • تهیه کننده:محسن نجفی سولاری
  • مدیر تولید:کامران شهریوری
  • سرپرستی گروه نویسندگان:کامران نجف زاده

برنامه برموردا کامران نجف زاده؛ زمان پخش، تکرار و حواشی

۵۱

این مطلب مفید بود ؟۱۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 22 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.