دی سینما بازیگران سریال پس از باران در گذر سالها - دی سینما

سریال پس از باران
فرهنگ و هنر سینما ، تئاتر ، تلویزیون

بازیگران سریال پس از باران در گذر سالها

تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲کد مطلب : ۹۱۸۶۱زمان مطالعه : ۴ دقیقه
سریال پس از باران یک سریال نوستالژی محبوب است که به همراه کادر بازیگران جذاب بعد از سالها هنوز پرطرفدار است، سرنوشت بازیگران این سریال بسیار دیدنی است.

تغییر چهره بازیگران سریال پس از باران در گذر سالها

سریال نوستالژیک پس از باران یکی از سریال های محبوب سالهای پایانی دهه هفتاد است که این روزها دوباره از شبکه آی فیلم در حال پخش است. این سریال با قصه جذاب و دراماتیک، ماجرای زندگی ارباب عزت سالاری با بازی محمود پاک نیت و همسرانش خانم بس(کتایون ریاحی) و شهربانو(مرجان محتشم) را به تصویر می کشد که به دلیل جذابیت بالا هنوز هم میتواند بیننده را پای تلویزیون میخکوب کند. به بهانه آغاز پخش سریال پس از باران از شبکه آی فیلم در این بخش از دی سینما به تغییر چهذه بازیگران این سریال پس از گذشت سالها می پردازیم.

محمود پاک نیت در نقش ارباب عزت سالاری

محمود پاک نیت بازیگر نقش ارباب عزت سالاری در سریال پس از باران، متولد ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون است که تا کنون در آثاری چون گیلدخت، پس از باران، یوسف پیامبر، پدر سالار، دل شکسته،ملک سلیمان،تردید، شین، تب و تاب و… ایفای نقش کرده است. محمود پاک نیت در سال ۱۳۵۸ با مهوش صبرکن خانم بزرگ سریال پس از باران ازدواج کرده است، ثمره این ازدواج دو پسر به نام مسعود و مهرداد و دارای سه نوه می باشند. هاناپاک نیت یکی از نوه های این زوج بازیگر است که به واسطه زیبایی و رنگ چشمان منحصر به فردش شناخته شده است.

محمود پاک نیت

محمد پاک نیت در سریال پس از باران عکس از ناهید اسفندیاری

رحیم نوروزی در نقش فرخ

رحیم نوروزی که در سریال پس از باران نقش جوانی فرخ گلابدر‌ه‌ای (برادر خانم‌بس‌) را بازی کرده، متولد سال ۱۳۴۶ در رشت است.او در آثاری چون آسمان هشتم، دوزخ برزخ بهشت، پس از باران، خانه ای در تاریکی، کلانتر،مدار صفر درجه، روز حسرت، یوسف پیامبرو…بازی کرده است.

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی در سریال پس از باران

کتایون ریاحی در نقش خانم بس

کتایون ریاحی بانوی هنرمند سینمای ایران که نقش خانم بس در سریال پس از باران را بازی کرده، متولد ۱۰ دی ۱۳۴۰ در تهران است که با بازی در مجموعه «پدر سالار»،«پس از باران»،«شب دهم»به شهرت فراوانی دست یافت.آخرین تجربه بازیگری ایشان در ۴۷ سالگی با نقش «زلیخا» در سریال یوسف پیامبر بود که در این سریال بسیار خوش درخشید. او یک پسر به نام پوریا رحیمیان دارد.

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی در سریال پس از باران عکس از آزاده امیرخان

صبا کمالی در نقش مرضیه مهرپرور

صبا کمالی بازیگر نقش مرضیه مهرپرور (دختر ستاره و صادق) در سریال پس از باران متولد ۲۵ آبان ۱۳۵۵ در ساری است، او در آثاری چون کیف انگلیسی، متولد ماه مهر، رستگاران، آینه ‌های نشکن، روزگار قریب و…بازی کرده است.

صبا کمالی

صبا کمالی در نقش مرضیه در سریال پس از باران

مهوش صبرکن در نقش طاهره

مهوش صبرکن بازیگر نقش طاهره (خانم بزرگ – مادر فرخ و خانم‌بس‌) در سریال پس از باران،متولد ۱۶ خرداد ۱۳۳۹ در شیراز است. او همسر واقعی محمد پاک نیت است که در آثاری چون دخترم نرگس، پس از باران، یوسف پیامبر، خانه ای در تاریکی، شب می گذرد و… در کنار او ایفای نقش نموده است.

مهوش صبرکن

مهوش صبرکن بازیگر نقش طاهره سریال پس از باران عکس از ناهید اسفندیاری

مرجان محتشم در نقش شهربانو زن دوم ارباب

مرجان محتشم بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی در سریال پس از باران و بازی در نقش شهربانو زن دوم ارباب به شهرت رسید، متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران میباشد.او در آثاری چون ستاره من، نامادری، رز زرد، بهشت گم‌شده، معصومه، طلیعه، آژانس دوستی و…بازی کرده است.

مرجان مهتشم

مرجان مهتشم بازیگر نقش زن دوم ارباب در سریال پس از باران

شهاب حسینی در نقش علی احمدی

شهاب حسینی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون که در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران و بازی در نقش علی احمدی پا به عرصهٔ بازیگری گذاشت، متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ است ودر آثاری چون پوست شیر، گناه فرشته،فروشنده، شهرزاد، درباره الی، ش.ق پرواز و…بازی کرده، آقای بازیگر از ازدواج اول خود با پریچهر قنبری دو فرزند پس به نام های محمد امین و امیرعلی دارد.

شهاب حسینی

شهاب حسینی در سریال پس از باران عکس از سامان رحمت آبادی

جهانگیر الماسی در نقش پیری فرخ گلابدر‌ه‌ای

جهانگیر الماسی بازیگر نقش پیری فرخ گلابدر‌ه‌ای در سریال تلویزیونی پس از باران متولد ۱۸ خرداد ۱۳۳۴ در زنجان است که با بازی در فیلم ریشه در خون به کارگردانی سیروس الوند وارد سینما شد. از فیلم های شاخص او می توان به شبح کژدم، دیگه چه خبر، هبوط، آنسوی آتش، اشاره کرد.

جهانگیر الماسی

جهانگیر الماسی در نقش پیری فرخ گلابدر‌ه‌ای

حامد کلاهداری در نقش مسعود

حامد کلاهداری بازیگر نقش مسعود در پس از باران و برادر مرضیه است که در ۱۲ دی ۱۳۶۱ متولد شده است، او در سال ۱۳۸۷ نخستین فیلم سینمایی خود، شکلات داغ و پس از آن پایان‌نامه را ساخت؛ و بعد از آن فیلم سینمایی شاباش را اکران کرد. کلاهداری برای شبکه نمایش خانگی چند فیلم کمدی ساخت که پر فروش و موفق بود.

حامد کلاهداری

حامد کلاهداری در نقش مسعود

بازیگران سریال پس از باران در گذر سالها

۵۳

این مطلب مفید بود ؟۳۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 21 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.