دی سینما مشکل مادرزادی محمدرضا علیمردانی؛ خودش فاش کرد - دی سینما

حاشیه ای جالب خندوانه از بیماری محمدرضا علیمردانی تا خداحافظی رامبد

فصل هشتم برنامه خندوانه نیز مانند فصل های قبل، رو به پایان است و این برنامه با تمام جذابیت ها و لحظات شیرینی که برای مخاطبان ایجاد کرده است به اتمام خواهد رسید.

در واپسین قسمت های برنامه های خندوانه ، اتفاقات جالبی رخ داد که در این بخش از دی سینما به آنها اشاره می کنیم.

داستان مریضی حنجره ی علیمردانی

شب گذشته محمدرضا علیمردانی، بازیگر، مجری و دوبلور و استندآپ کمدین کشورمان مهمان برنامه خندوانه شد. او در بخشهایی از این برنامه خاطرات جالبی از دوران نوجوانی، ورود خود به عرصه هنر، بازیافتن صدای خود صحبت کرد.

محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی مهمان برنامه خندوانه

صداپیشه مشهور برنامه دیرین دیرین در بخشی از گفتگوهای خود درباره بیماری حنجره اش گفت:

من به طور مادرزادی به بیماری لارنژیت مبتلا بودم و تقریبا تمام پزشکان از درمان من قطع امید کره بودند. بر خلاف آنها من قادر به پذیرفتن این ماجرا نبودم و به هر آنچه که مربوط به صدا بود مانند خوانندگی، بازیگری و … علاقه بسیاری داشتم.

تا اینکه در یکی از روزها با دیدن یک مغازه تابلو نقاشی فروشی مبهوت دیدن نقاشی شدم که بدون دست و با دهان خود نقاشی می کرد. از آنجا با چشمان گریان به راه افتاده و مدام از خدا تشکر می کردم و می گفتم که خدایا منو ببخش. تا اینکه در مغازه یکی از معلمان مدرسه که تدریس خط و خوشنویسی نیز می کرد ناخوآگاه کتابی قدیمی را باز کردم و شروع به خواندن آن کردم. در بخشی از این کتاب که به بیوگرافی افراد معروف می پرداخت زندگینامه به یکی از قاریان مشهور قرآن در کشور مصر اشاره کرد بود و اینکه او در کودکی به بیماری حنجره مبتلا بوده است.

من هم با کنجکاوی و با دقت تا انتهای مطلب را خواندم و اینکه آن قاری چگونه توانسته است بر بیماری خود فائق آید. 

من به مدت پنج ماه و بیست و یک روز تمرینات قاری قرآن را تکرار کردم به طور مثال ماه اول سکوت کامل بود و نباید سخنی می گفتم بعد از آن باید با پچ پچ کردن و بدون ارتعاشات تارهای صوتی صحبت می کردم.

بعد از پایان دوره، صدای من بهبود بسیاری پیدا کرد و من توانستم صحبت کنم اما هنوز تا بهبودی کامل فاصل داشتم و بعد از یک دهه توانستم به آرزوی همیشگی خود دست پیدا کنم.

برنامه خندوانه

رامبد جوان و محمدرضا علیمردانی در کنار جناب خان

خداحافظی عجیب رامبد جوان در تاریکی

رامبد جوان در پایان برنامه اعلام کرد که می خواهد بدون میکروفن اصلی خداحافظی کند و جناب خان نیز گفت که نور را خاموش کنید.

مجری برنامه خندوانه سیم های  میکروفن را از خود جدا کرد که جناب خان گفت:

از تو بدنت سیم درآوردی، تو با باتری کار می کنی، رامبد با باتری قلمی کار می کنی یا باتری کتابی؟

رامبد جوان نیز با صدایی ترسناک، دیالوگهای همیشگی خود برای خداحافظی را تکرار کرد و جناب خان نیز صداهای عجیب و ترسناکی که در فیلم های ترسناک مرسوم است را ایجاد کرد و این قسمت از برنامه به پایان رسید.

رامبد جوان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 468 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها