دی سینما مریلا زارعی با کارو در جشنواره فجر - دی سینما

بازگشت مریلا زارعی به سینمای دفاع مقدس

مریلا زارعی یکی از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون در دنیای بازیگری است که تجربه های درخشانی در دنیای هنر دارد و اغلب بازی های او مورد توجه بسیاری از اهالی دنیای هنر قرار گرفته است.

این بانوی هنرمند حضور درخشانی در جشنواره های فجر داشته و جوایز مختلفی در دیگر جشنواره های کشور دریافت کرده است و کارنامه هنری پرباری دارد اما یکی از نقش های ماندگار کارنامه هنری او بازی در فیلم دفاع مقدسی شیار ۱۴۳ بود که بار دیگر این تجربه در فیلم کارو با نقشی تقریبا مشابه تکرار شد.

مریلا زارعی در فیلم دفاع مقدسی کارو

فیلم سینمایی کارو به کارگردانی احمد مرادپور و تهیه کنندگی حسین صابری یکی از فیلم های متقاضی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است.

احمد مرادپور که ساخت فیلم هایی چون سجاده آتش، رنجر و رقص پرواز را در کارنامه هنری اش داشت در جدیدترین تجربه کارگردانی، فیلم کارو را مقابل دوربین برد و با این فیلم در صورت پذیرش از سوی داوران به جشنواره فجر ۳۹ میرود.

مریلا زارعی

مریلا زارعی بازیگر یکی از نقش های اصلی فیلم کارو است و بار دیگر نقشی مشابه فیلم شیار ۱۴۳ نرگس آبیار را در این فیلم سینمایی تکرار میکند.

این بانوی هنرمند در فیلم کارو ایفاگر نقش شیلان مادر کارو پسربچه نوجوان کرمانشاهی است که بعد از سالها تلاش و تمرین به تیم ملی کشتی دعوت میشود اما علاقه مند رفتن به جبهه است و با وجود مخالفت های مادرش بدون اطلاع او راهی شد و شیلان برای پیدا کردن فرزند راهی جبهه میشود و این آغاز قصه های تازه در این فیلم است.

مریلا زارعی در فیلم کارو بازیگر نقش یک بانوی کرمانشاهی است که با پوشش و لهجه خاص این منطقه مقابل دوربین رفته و این نقش متفاوت را در کارنامه هنری اش خلق کرد.

مریلا زارعی

نقش ماندگار مریلا زارعی در شیار ۱۴۳

یکی از ماندگارترین نقش های کارنامه هنری مریلا زارعی مربوط به بازی او در فیلم شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار است که سال ۹۲ ساخته شد و اولین بار در دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

مریلا زارعی

این ساخته نرگس آبیار با استقبال خوبی مواجه شد و مریلا ازرعی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

مریلا زارعی در شیار ۱۴۳ ایفاگر نقش مادری چشم انتظار بود که پسرش را راهی جبهه کرده بود اما بی اطلاعی از او روزهای سختی را برایش رقم زد و چشم انتظاری برای رسیدن خبری از پسرش سختی های این انتظار را دو چندان میکرد.

مریلا زارعی و سامان صفاری

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها