دی سینما ماجرای بامزه پشت صحنه اسکار مهران مدیری - دی سینما

اسکار مهران مدیری
فرهنگ و هنر سینما ، تئاتر ، تلویزیون

ماجرای بامزه پشت صحنه اسکار مهران مدیری

تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲کد مطلب : ۹۱۷۴۸زمان مطالعه : ۲ دقیقه
برنامه اسکار مهران مدیری با حضور چهره های برجسته درحال پخش است یکی از این چهره ها رضا نیکخواه می باشد، که خالق ماجراهای بامزه ای در این برنامه است.

عادت بد رضا نیکخواه از زبان مهران مدیری

اولین قسمت اسکار مهران مدیری با حضور هنرمندانی چون غلامرضا نیکخواه، الیکا عبدالرزاقی، سحر ولدبیگی و نصرالله رادش پخش شد و لبخند را بر لب بینندگان نشاند.این رئالیتی شو دارای بخش های جذاب و متفاوتی است که در یکی از این بخش ها هنرمندان باید به عادت بد یکدیگر اشاره کنند. در ادامه این بخش از دی سینما عادت بد بازیگر طناز کشورمان رضا نیکخواه را زبان مهران مدیری مجری اسکار می خوانید.

در بخشی از برنامه اسکار الیکا عبدالرزاقی باید به بیان عادت بد غلامرضا نیکخواه بازیگر نقش پدرزن رامین (پژمان جمشیدی) در فیلم هتل بپردازد. خانم بازیگر با خنده و زبان طنز به ماجرای پشت صحنه و اقتصادی بودن نیکخواه اشاره می کند و همین موجب می شود که مهران مدیری مجری اسکار ماجرای بامزه ای از پشت صحنه اسکار با اشاره به خصلت بد نیکخواه تعریف کند:

با هم اون پشت پیتزا سفارش دادند تا پیک موتوری اومد گفتن پیتزا برای کیه، نیکخواه رفت دستشویی، الیکا رفت پول در آورد پول پیتزا رو حساب کرد، رضا از دستشویی در اومد گفت این پیتزا نیومد، یعنی فکر کرد همه ما خریم، گفت الیکا تو حساب کردی، آخ آخ چرا، بچه های گریم شاهدن، گفت چرا و خیلی متاثر شد.

برنامه اسکار مهران مدیری

داستان جالب رضا نیکخواه در برنامه اسکار مهران مدیری

مختصر بیوگرافی و فیلم های رضا نیکخواه

رضا نیکخواه بازیگر طناز و پر سابقه سینما و تلویزیون متولد ۱ فروردین ۱۳۲۷ در بوشهر است. غلامرضا نیکخواه متاهل است و یک دختر بنام نیلوفر دارد که در نقش های گذرا و کوتاهی نیز بازی کرده است. او در آثاری چون اسکار، هتل، جیران، بخارست، قیف، سیاه چاله، ارتش سری، نیسان آبی۲، آفتاب پرست، ساخت ایران و… بازی کرده است.

ماجرای بامزه پشت صحنه اسکار مهران مدیری

۵۳

این مطلب مفید بود ؟۳۰

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 11 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.