دی سینما جذابترین فیلم های پیشنهادی برای آخر هفته ، سری 9 - دی سینما

۵ فیلم جذاب ایرانی و خارجی پیشنهادی

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ سوالی که در هنگام تعطیلات و انتخاب فیلم های بی شمار ایرانی و خارجی اغلب پرسیده می شود.

فیلم های بسیاری در ژانر های مختلف همچون اکشن، اجتماعی، خانوادگی، درام و … ساخته شده است که برخی از آنها جوایز و فروش بسیار بالایی داشته اند و تماشای آنها برای مخاطبان بسیاری لذت بخش است.

در این بخش از فیلم های پیشنهادی نمناک طبق روال هفته های گذشته، ۵ فیلم جذاب و دیدنی ایرانی و خارجی را معرفی می کنیم.

فیلم های ایرانی

هزارپا

فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده و به عنوان یکی از پر فروشترین فیلمهای تاریخ سینما نام برده می شود.

این فیلم با هنرمندی رضا عطاران ، جواد عزتی ، سارا بهرامی ، مهران احمدی ، سپند امیرسلیمانی ، نعیمه نظام دوست ، امیرمهدی ژوله ، شهین تسلیمی ، شهره لرستانی و حسین سلیمانی در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده است.

در فیلم هزارپا، رضا و دوستش منصور کیف قاپی می کنند و رضا از طریق مادرش متوجه می شود دختری پولدار به نام الهام نذر کرده است که با یک جانباز ازدواج کند. رضا که در یک سانحه تصادف، پای خود را از دست داده است با دروغ وارد آسایشگاه جانبازان می شود تا با الهام که مدیر آنجاست آشنا شده و او را به خود علاقه مند کند ….

فیلم هزارپا

سام و نرگس

سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۷۹ است که داستان عاشقانه ای را روایت می کنند.

این فیلم که برای افراد بالای ۱۵ سال ساخته شده است داستان دو دوست صمیمی به نام سام و عبد را روایت می کند . با گذشت زمان، سام به خواهر عبد علاقه مند می شود اما فاش شدن این علاقه منجر به اتفاقات ناگواری می شود که زندگی هر دو خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

در فیلم سام و نرگس هنرمندانی همچون محمدرضا گلزار ، نوشین حسین خانی ، محمود کاکاوند ، اسماعیل شنگله ، اکرم محمدی و پوراندخت مهیمن به نقش آفرینی پرداخته اند.

فیلم سام و نرگس

بادیگارد

بادیگارد فیلمی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال ۱۳۹۴ می باشد که در ژانر اکشن و هیجان ساخته شده است.

فیلم بادیگارد درباره زندگی فرد محافظی به نام حیدر است که مسئولیت مراقبت از جان یکی از شخصیت های مهم نظام را بر عهده دارد اما به مرور زمان متوجه می شود که آن شخص بیش از نظام به فکر منافع شخصی خود است به همین دلیل تصمیم به کناره گیری از وظیفه خود کرده و …

بادیگارد فیلمی مناسب برای رده سنی بالای ۱۸ سال است که موفق به کسب دو سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد.

فیلم بادیگارد

محیا

فیلم سینمایی محیا به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اکبر خواجویی در سال ۱۳۸۶ ساخته شد.

این فیلم عاشقانه و خانوادگی درباره زندگی داشنجویی به نام جاوید است که از دیدن مردگان هراس دارد اما در یک مراسم با دختری به نام محیا آشنا می شود که از قضا همکار او در بیمارستان است. محیا برای ازدواج خود با جاوید یک شرط ناممکن تعیین می کند که جاوید را ملزم به شستن ۷ شخص فوت شده می کند و …

در فیلم محیا هنرمندانی همچون شهاب حسینی ، الهام حمیدی ، برزو ارجمند ، آزیتا حاجیان ، مجید سعیدی ، مریم بوبانی ، مهسا کرامتی ، نقی سیف جمالی ، مرضیه خوشی تراش و انوشیروان ارجمند حضور دارند.

فیلم محیا

فیلم خارجی

فیلم یک جای معمولی (Nowhere Special )

یک جای معمولی فیلمی درام، اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «اوبرتو پازولینی» در سال ۲۰۲۰ و محصول کشور انگلیس و ایتالیا است.

این فیلم که برای رده سنی بزرگتر از ۱۸ سال مناسب و در شبکه های VOD به زبان فارسی ترجمه شده است نامزد دریافت ۱۰ جایزه و برنده ۴ جایزه همچون «بهترین فیلم» می باشد.

یک جای معمولی داستان زندگی یک نظافت چی به نام «جان» را روایت می کند که در سی و پنج سالگی، همسرش را در حین زایمان از دست داده و زندگی خود را وقف پسرش کرده است. او مدتی بعد متجه می شود که چند ماه بیشتر زنده نخواهد ماند و بنابراین تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا از پسرش در برابر این واقعیت هولناک محافظت کند.

در فیلم یک جای معمولی بازیگرانی همچون جیمز نورتون، آیلین اوهیگینز، ولین کین، کیث مک ارلین و شان اسلون به هنرمندی پرداخته اند. 

یک جای معمولی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 457 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 5 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.