دی سینما بهترین فیلم های طنز و کمدی خارجی که واقعا بینظیرن - دی سینما

امروزه با پیدایش اینترنت؛ سبک زندگی افراد تغییر کرده است؛ به گونه‌ای که اکثرا به دنبال تفریحاتی تک نفره هستند؛ یک نوع از این دسته تفریحات، تماشای فیلم‌ های کمدی است که لبخند بر روی لب آورده و حال روحی را بهبود می‌ بخشد؛ اما این نکته نیز در نظر گرفته شود که باید فیلم‌ های کمدی با محتوای مناسب را دید که جنبه آموزشی نیز داشته باشد، به همین دلیل ما در این قسمت از فرهنگ و هنر دی سینما لیستی از بهترین فیلم‌ های طنز خارجی را تهیه کرده ‌ایم و به معرفی آن‌ ها پرداخته ‌ایم تا شما وقت تان را بیهوده هدر ندهید و فیلمی پرمحتوا تماشا کنید.

۱- در بروژ (In Bruges) – 2008

کارگردان: مارتین مک‌دونا

بازیگران:کالین فارل، برندن گلسون، رالف فاینس، کلیمانس پوزی، ژرمی رنیر

این فیلم درباره یک قاتل افسرده است که در جریان کارهایش عاشق فردی می ‌شود که او را به یک مرد مهربان و دوست داشتنی تبدیل می کند. بعد از این اتفاق او قصد دارد که از کار های خلاف دست بکشد؛ اما این تصمیمش اتفاقاتی را رقم می زند که جالب است و لحظاتی هم شما را به خنده وا می دارد.

فیلم در بروژ

۲- سفر دختران (Girls trip) – ۲۰۱۷

کارگردان: مالکوم دی. لی

بازیگران: رجینا هال، کویین لطیفه، تیفانی هدیش و جیدا پینکت اسمیت

این فیلم در مورد چهار دختری است که می خواهند در جشنواره اسنس حضور داشته باشند؛ اما در طی این مراسم با ستارگانی که حضور کوتاه در فیلم دارند؛ بحث و مشاجره می کنند. در ماجراجویی های این دختران اتفاقات تلخ اما خنده داری رخ می دهد. دیدن این فیلم خالی از لطف نخواهد بود و لحظات خنده دار را برای تان رقم می زند.

۳- مخمصه (The Heat) – ۲۰۱۳

کارگردان:پاول فیگ

بازیگران: ساندرا بولاک، ملیسا مک‌کارتی، مایکل راپاپورت، دمیان بیچیر، تونی هیل، توماس ویلسون

این فیلم دو زن پلیس را به تصویر می کشد که یکی از آنها بسیار جاه طلب و جدی و دیگری شلخته و لجباز است. این دو باید با کمک هم یک باند قاچاق مواد مخدر را دستگیر کنند. شخصیت متضاد آن ها باعث کل کل و جر و بحث شده و گاها مخاطب را به خنده وادار می کند.

فیلم مخمصه

۴- چاقو کشی (Knives Out) – ۲۰۱۹

کارگردان: ریان جانسن

بازیگران: دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون

این فیلم کمدی – معمایی است که بعد از قتل پدر خود در یک خانه جمع می شوند و یک کارآگاه پلیس سعی می کند تا این معما را حل کند. در طی این داستان اتفاقات زیادی رخ می دهد که بیننده را میخکوب خواهد کرد.

۵- صعود (The Climb) – 2020

کارگردان:مایکل آنجلو کووینو

بازیگران:مایکل آنجلو کووینو، لی ماروین، کایلی رانکین

این فیلم در موردِ دو دوست قدیمی روایت می کند که روزی یکی از آن ها تصمیم می گیرد تا از فرصت دوچرخه سواری که در اختیارشان قرار گرفته؛ استفاده کند و بزرگترین راز زندگی خود را به دوستش بگوید. این موضوع اتفاقات پر از هیاهو و خنده داری را رقم می ‌زند و گوشه ای از رفاقت قدیمی و واقعی آنها را نشان می دهد.

فیلم صعود

۶- انگل (Parasite) – ۲۰۱۹

کارگردان: بونگ جون-هو

بازیگران:سونگ کانگ-هو، لی سون-کیون، چو یئو جئونگ، چوی وو-شیک، پارک سو-دام، جانگ زیسو، لی جانگ-ایان، جانگ هیه-جین

این فیلم کمدی درباره یک خانواده حقه باز است که وارد زندگی یک خانواده پولدار می شوند. این دو خانواده فاصله طبقاتی بسیار زیادی از هم دارند و اتفاقاتی بین شان رخ می دهد که بسیار هیجان انگیز و گاها خنده دار است و باعث می شود که شما در جای خود میخکوب شوید.

۷- ای برادر کجایی؟! (O Brother, Where Art Thou) – 2000

کارگردان:جوئل کوئن

بازیگران: جورج کلونی، جان تورتورو، تیم بلیک نلسون، جان گودمن، هالی هانتر

این فیلم کمدی در مورد گروهی از زندانیان کودن روایت می کند که با کمک و رهبری یکی از زندانیان که جورج کلونی نقش آن را ایفا می‌ کند؛ از زندان فرار کنند؛ اما او تصمیم می ‌گیرد که خودش را تسلیم کند و به خانه اش برمی گردد. طی این اتفاقات و فراز و نشیب ها لحظات خنده دار و کمدی رقم می ‌خورد که خنده را بر لب بیننده می آورد.

فیلم ای برادر کجایی

۸- بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند (Bill & Ted Face the Music) – ۲۰۲۰

کارگردان: دین پاریزو

بازیگران: کیانو ریوز، الکس وینتر، کریستین شال، ویلیام سدلر

این فیلم کمدی بیل و تد را پس از ۳۰ سال؛ یعنی در دوران میانسالی شان به تصویر می کشد. این دو نفر با وجود خصوصیات قبلی‌ شان حالا دیگر پدر شده ‌اند و مسئولیت های زندگی را هم به دوش می کشند. آن ها در طی اتفاقات و ماجراجویی هایی که دارند؛ لحظات خنده‌ داری را رقم می زنند.

۹- نیمه‌ شب در پاریس (Midnight in Paris) – ۲۰۱۱

کارگردان: وودی آلن

بازیگران:کتی بیتس، آدرین برودی، کارلا برونی، اوون ویلسون، ریچل مک‌آدامز، ماریون کوتیار، لئا سیدو

این فیلم تاثیر مثبت و منفی که گذشته در زندگی انسان ها دارد را به تصویر می کشد که هیچ‌گاه نمی توان وجود آن را منکر شد. در طی اتفاقات و داستان های فیلم لحظاتی رقم می خورد که خنده را بر لب مخاطب می آورد.

فیلم نیمه‌ شب در پاریس

۱۰- مرغ عشق ها (The Lovebirds) – 2020

کارگردان: مایکل شووالتر

بازیگران: ایسا ری، کمیل نانجیانی، آنا کمپ، پل اسپارکس، کایل بورنهایمر، کلی مورتا، موزس استورم

این فیلم زوج عاشق و جوانی را به تصویر می کشد که به طور ناخواسته وارد ماجرای قتل مرموزی می شوند و در یک فضای پر استرس و پر از ماجراهای خنده دار سعی می کنند تا معمای قتل را حل کنند.

۱۱- بورات (Borat) – ۲۰۰۶

کارگردان: لری چارلز

بازیگران:ساشا بارون کوهن، کن داویتیان، پاملا اندرسون، لونل کمپبل، پیتر بینهام

شخصیت اصلی این داستان یک گزارشگر است که به آمریکا سفر می ‌کند تا در مورد زندگی مردم آنجا چیز هایی را ثبت کند. آزمایش هایی روی آن ها انجام می دهد و اتفاقات جالبی در طی این آزمایش ها رخ می دهد و به همان اندازه که مردم را عصبانی می ‌کند؛ برایشان جالب هم است. البته ناگفته نماند که او سعی دارد کسی را نرنجاند.

فیلم بورات

۱۲- آقایان (The Gentlemen) – ۲۰۲۰

کارگردان: گای ریچی

بازیگران:متیو مک‌کانهی، کالین فارل، چارلی هونام، میشل داکری، هنری گلینگ

داستان این فیلم از این قرار است که مردی بسیار ثروتمند امپراتوری را در اختیار دارد و تصمیم می‌گیرد که تجارت خود را بفروشد؛ اما افراد زیادی سعی می‌ کنند با حقه های زیاد این امپراتوری را از چنگ او دربیاورند؛ در طی این داستان‌ ها ماجرا های زیادی رخ می ‌دهد که گاهاً خنده دار و جالب هستند.

۱۳- همسایه ها (Neighbors) – ۲۰۱۴

کارگردان:نیکلاس ستولر

بازیگران: ست روگن، زک افران، رز بیرن، دیو فرانکو، کریستوفر مینتز-پلاس، الی کوبرین

این فیلم درباره یک خانواده است که شخصیت پدر و مادر بسیار بامزه هستند و یک فرزند دارند؛ اما مدام در خانه آنها مهمانی و رفت آمد است و از همین جاست که جرقه جر و بحث و جنگ بین آن ها و همسایه کنار دستی شان شروع می شود که البته خنده دار و جالب توجه هم است.

فیلم همسایه ها

۱۴- دلبر آمریکا (Mistress America) – ۲۰۱۵

کارگردان:نوآ بامباک

بازیگران:گرتا گرویگ، لولا کریک، هدر لیند، کاترین اربه

این فیلم زندگی دانشجویی تعدادی دختر را به تصویر می کشد؛ این گونه که یکی از شخصیت های آن بسیار زیبا اما در عین حال افاده ای است که اطرافیانش؛ هم دوست دارند به او نزدیک شوند و هم؛ می خواهند که از او فرار کنند زیرا او شخصیت کاملا متناقضی دارد؛ اما با این وجود دوستانش به حرف دل شان گوش می کنند و فرصت دوباره ای به او می ‌دهند و در طی این فرصت؛ اتفاقاتی می ‌افتد که جالب و خنده دار است.

۱۵- بخوان و بعد بسوزان (Burn After Reading) – ۲۰۰۸

کارگردان:جوئل کوئن، اتان کوئن

بازیگران: جرج کلونی، فرانسیس مک‌دورمند، جان مالکوویچ، تیلدا سوینتن، ریچارد جنکینز، برد پیت

این فیلمِ کمدی در مورد قضاوت های اشتباه مردم است که در نهایت گاهی اوقات منجر به سوء تفاهم های زیادی می ‌شود و حتی ممکن است ارزش های همه چیز را هم از بین ببرد. در طیِ فیلم اتفاقاتی می ‌افتد که بسیار خنده دار بوده و البته تکان دهنده هم می باشد.

فیلم بخوان و بعد بسوزان

۱۶- اِما (Emma) – ۲۰۲۰

کارگردان:آتمن دا وایلد

بازیگران: آنیا تیلور- جوی، جانی فلین، بیل نای، میا گاث، میراندا هارت، جاش اوکانر، کلوم ترنر، لوسی برایرس، نیکلاس برنز

در این فیلم؛ شخصیت اصلی داستان یعنی اِما وودهاوس سعی دارد که در زندگی اعضای خانواده و دوستانش دخالت کند تا عشق پیدا کنند. در طی این دخالت ها؛ اتفاقات کمدی و عاشقانه زیادی رخ می دهد که جالب توجه است.

فیلم اِما

۱۷- به پیش (Onward) – ۲۰۲۰

کارگردان:دن اسکنلون

بازیگران: تام هالند، کریس پرت، جولیا لوئی درایفوس، اکتاویا اسپنسر

این فیلم در مورد دو برادر نوجوان روایت می‌ کند که در جهان فانتزی زندگی می کنند؛ طبق یکسری ماجرا ها باید به سفری ماجراجویانه و جادویی بروند تا بتوانند آخرین روز را در کنار پدرشان بگذرانند. در طولِ این سفر اتفاقات جالب و خنده داری برایشان می ‌افتد.

فیلم کمدی به پیش

۱۸- سراشیبی The Downhill) – ۲۰۲۰)

کارگردان:نت فکسون

بازیگران:جولیا لوئیس- دریفوس، ویل فرل

در این فیلم زوجی به تصویر کشیده می‌ شوند که چندین سال است ازدواج کرده اند و تصمیم می گیرند که برای گذراندن تعطیلات به کوهستان بروند و درگیر ریزش بهمن می شوند؛ دست بر قضا جان سالم به در می برند. بعد از این اتفاق می خواهند که درباره رابطه شان با هم صحبت کنند و ببینند که کجای زندگی ایستاده اند.

فیلم سراشیبی

۱۹- پالم اسپرینگز (Palm Springs) – ۲۰۲۰

کارگردان: مکس بارباکوف

بازیگران: اندی سامبرگ، کریستین میلیوتی، پیتر گلگر، جی. کی. سیمونز

این فیلم روز های تکراری و روزمرگی دو فرد را نشان می ‌دهد که در یک چرخه زمانی ثابت روز خود را دوباره و دوباره زندگی می ‌کنند. یکی از این شخصیت ‌ها به زندگی جدید خود عادت کرده و شکایتی ندارد؛ اما دیگری می خواهد که از این وضعیت خلاص شود و راهی برای آن پیدا کند.

۲۰- هتل بزرگ بوداپست (The Grand Budapest Hotel) – ۲۰۱۴

کارگردان:وس اندرسن

بازیگران: ریف فاینز، اف. موری آبراهام، ماتیو آمالریک، آدرین برودی، ویلم دفو، جف گلدبلوم، هاروی کایتل، جود لا، بیل مری، ادوارد نورتون

این فیلم توانسته با استفاده از کمدین های بسیار زیاد و کاربلد؛ در دل بینندگان جا باز کند. به چند بازه زمانی سفر کرده و تغییراتی که بین دو جنگ جهانی رخ داده است را به تصویر می کشد. این فیلم در لوکیشنی بسیار سرسبز و پر از رنگ های متعددی ساخته شده است که البته کمی هم غیر واقعی به نظر می رسد.

فیلم هتل بزرگ بوداپست

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 536 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 12 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها