دی سینما این فیلم های هالیوودی پُر از مدل لباسن - دی سینما

فیلم‌هایی که طراحی لباس فوق‌العاده مشهوری داشته‌اند

بسیاری از مردم برای این که با مد روز آشنا بشوند، سعی می کنند که فیلم های سینمایی را پیگیری کنند. در این بین بعضی از فیلم ها هستند که طراحی لباس بسیار خارق العاده ای دارند و‌ ما در این قسمت از نمناک قصد داریم این فیلم‌ ها را به شما معرفی کنیم که اگر به دنبال دیدن زیباترین لباس ها و طراحی های لباس هستید، آن را تا انتها دنبال کنید.

مک کویین

این فیلم یکی از فیلمهای بسیار جذاب در مورد لباس در کل صنعت سینما محسوب می‌ شود که زندگی خارق‌العاده یک طراح لباس را به تصویر می کشد که قطعاً الگو های بسیار زیبایی در ذهن شما جای می دهد.

الکساندر مک کویین

نیمه تابستان

این فیلم داستان دو جوان است که برای شرکت در جشنواره به زادگاهشان سفر میکنند. یکی از نکات جذاب این فیلم لباس های مردم منطقه و شخصیت اصلی فیلم است که گلدوزی شده و زیبا است و صحنه فیلم را به کت واک بدل می‌کند.

اولین دوشنبه ماه ‏می

این فیلم در مورد ایجاد یک موزه هنری معروف صحبت می کند که قصد دارند لباس ها را دقیقاً بر اساس فشن و مد پیش چشم دیگران عرضه کنند.

فیلم هنری

خانه گوچی

خانه گوچی یک فیلم آمریکایی در ژانر درام جنایی است که محور داستان این فیلم برند پرآوازه ایتالیایی گوچی است.طراحی لباس کاراکترهای این فیلم بی نظیر است به طوری که با دیدن بخش‌های کوتاهی از آن به این موضوع پی خواهید برد.

گامبی وزیر

گامبی وزیر یک سریال کوتاه تلویزیونی در ژانر درام و خانوادگی است که در آن استایل دهه ۶۰ کاراکتر بث بسیار جذاب است. او به دلیل عشق و اشتیاق به شطرنج معمولا لباس‌های چهارخانه و شطرنجی به تن می‌کند.

فیلم آمریکایی

فیلم Mademoiselle c

این فیلم هم در مورد زندگی یک طراح مد صحبت می کند‌؛ طراح مدی که کارهایش بی‌ نظیر است و همه به دنبال او هستند و همچنین زندگی شخصی و شغلی او به تصویر کشیده می‌ شود که در آن شاهد لباس های بسیار زیبایی نیز هستید.

فیلم کارول

کارول فیلمی آمریکایی در سبک رمانتیک درام است که در آن تمام لباس‌های کاراکتر کارول جذاب بوده، کارول کت‌هایی زیبا و جذاب به تن می کند که او را زنی شیک پوش و ثروتمند جلوه می کند.

فیلم کارول

بیل کانینگهم نیویورک

این فیلم طرفداران بسیار زیادی دارد. خیلی خوب طراحی لباس را برای شما به تصویر می کشد. در طول این فیلم با طراحان معروف لباس آشنا می شوید و احتمالاً تماشای آن برای تان هرگز خسته کننده نباشد.

فرانکا

فرانکا در مورد زندگی یک مادر در خانواده صحبت می کند؛ کسی که در زمینه طراحی لباس استعداد بالایی دارد و بعد از مدت طولانی بالاخره این استعدادش را کشف می کند.

ایو سن لوران

این فیلم درام در مورد یک فرد فرانسوی که طراح لباس است، صحبت می کند و زندگی او را به تصویر می‌ کشد؛ اینکه این شغل را از کجا آغاز کرده و چقدر آثار خیره کننده ای دارد.

فیلم درام

ولنتینو

این فیلم هم یک فیلم ایتالیایی در مورد طراح لباسی به نام ولنتینا صحبت می‌ کند که اولین بار در سال ۱۹۵۹ شناخته شد و بعد از آن افراد زیادی با او همکاری کردند.

دایانا وینلند

این فیلم می تواند صحنه های جذاب از جشن‌ های بزرگ مربوط به مد و لباس را به شما نشان دهد. در مورد زنان تاثیرگذار قرن ۲۰ روایت می‌ کند که نوع پوشش آن ها نیز واقعاً تاثیر گذار است.

پیکی بلایندرز

پوشش هر کاراکتر نمودی از نقش او در طول سریال بود. سبک لباس گریس پس از فصل اول این سریال به سبک پوشش یک معشوقه تمام عیار تبدیل شد. لباس کار شیک عمه پلی و دیگر لباس‌های تداعی گر دهه ۲۰ جذابیت زیادی به این سریال بخشیده اند و نظر مخاطب را جلب می‌کنند.

لباس کاراکتر ها

آماده پوشیدن

این فیلم درام است. محصول کشور آمریکا است که در سال ۱۹۹۴ ساخته شده و در آن کمدی را هم ترکیب کرده اند اما به طور کل زیبایی‌ های لباس را به خوبی به تصویر می‌ کشد.

سقوط بر روی تو

سقوط بر روی تویک مجموعهٔ تلویزیونی ساخت کرهٔ جنوبی است که از سریال هایی است که طراحی لباس بازیگران آن بی نظیر است. کاراکتر یون سه ری در این سریال، استایل زیبایی داشته تا مخاطب دریابد در صنعت مد عالی به نظر می رسد.

شیطان پرادا می پوشد

این فیلم در مورد یک روزنامه نگار صحبت می‌ کند که شغلش را در نیویورک آغاز کرده است. او قبلاً دستیار یک طراح لباس بوده اما بعد ها خودش طراحی‌ های را انجام می‌ دهد و متوجه می شود که چقدر در این زمینه استعداد دارد.

پوستر فیلم

فیلم Dries

این فیلم که محصول سال ۲۰۱۷ است، یک فیلم کامل منحصر به فرد است که ویژگی های منحصر به فردی از طراحی لباس در سراسر دنیا را به تصویر می کشد و برای اولین بار شما با یک فیلم کاملاً متفاوت روبرو هستید.

دوستان

از مونیکا و ریچل تا فیبی و جویی هر کسی در سریال فرندز استایل خاص خود را دارد. هرچه ریچل می‌پوشید خصوصا در قصل اول و دوم در زمان خود بهترین بودند. ضمن این که در آن زمان هیچ کس به اندازه او نمی‌توانست دامن مینی را با مهارت در استایل خود بگنجاند.

کوکو قبل از شانل

این فیلم درام و رمانتیک در مورد طراح لباسی روایت می‌ کند که بعد ها یک برند به نام او می سازند و زندگی ثروتمندی پیدا می‌ کند و همه این ها از طریق طراحی لباس به دست می آید.

طراحی لباس در فیلم

دیور و من

این فیلم هم به خوبی لباس های جذاب را به شما نشان می دهد. در مورد فردی به نام سایمون روایت می کند که وارد حوزه مد و لباس می‌ شود و شاهکار های زیادی را خلق می کند.

وست وود

این فیلم بسیار جذاب است و در مورد طراح لباسی روایت می‌ کند که سر مسائلی با همسرش دچار مشکل می شود؛ و او به مدت ۴۰ سال به تنهایی طراحی لباس را ادامه می دهد. این فیلم به خوبی به جزئیات زندگی شخصیت اصلی پرداخته است.

مسئله سپتامبر

این فیلم؛ داستان بسیار طولانی دارد اما اکثریت موضوع در مورد مجلات مد زیبایی و فشن است. بیشتر در مورد لباس های پاییزی صحبت می کند و می تواند ایده های بسیار جذابی به شما بدهد.

مد و لباس

هزینه واقعی

این فیلم درام کارگردانی بسیار قوی دارد. روی سرعت تغییرات در مد و فشن صحبت می کند. جنبه های مختلفی از صنعت مد و طراحی لباس را برایتان به تصویر می‌ کشد.

کشتن ایو

سریال کشتن ایو در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. طراحی لباس این سریال با دقت بسیار بالایی انجام شده و کاراکتر ویلانل علاقه زیادی به استایل‌های ماسکولین دارد و سادگی ایو به خوبی با لباس هایش نشان داده شده است.

لباس تازه

این فیلم هم در مورد صنعت فشن در زندگی شهری صحبت می‌ کند. شلوارهایی با سایز بزرگ یا ژاکت های زرافه ای که در آن زمان خیلی روی مد بودند و طراحان لباس از این طراحی ها استقبال می کردند.

فیلم سینمایی

روزی روزگاری در هالیوود

روزی روزگاری در هالیوود فیلمی آمریکایی در ژانر کمدی-درام است که به خاطر انتخاب مارگو رابی در نقش شارون تیت این فیلم مورد انتقاد شدید قرار گرفت. در صحنه رقص در مهمانی عمارت پلی بوی پوشش مارگو رابی از استایل خود شارون تیت الهام گرفته شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 441 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 4 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.