دی سینما استوری خاص الناز ملک با عکس آیسان سریال سقوط - دی سینما

سریال سقوط با بازی الناز ملک، پربازدیدترین سریال فیلیمو شد

الناز ملک بازیگر نقش اصلی سریال نمایش خانگی سقوط با قرار دادن استوری در پیج اینستاگرامیش از پربازدیدترین سریال نمایش خانگی خبر داد.

در حالی که رقابت تنگاتنگی بین سریال های در حال پخش نمایش خانگی از پلتفرم های مختلف وجود دارد، به گفته الناز ملک سریال سقوط پربازدیدترین سریال نمایش خانگی این روزها در فیلیمو شد.

الناز ملک

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

تمجید کارگردان لاتاری از الناز ملک و بازیگران سقوط

آیسان سریال سقوط، پست اینستاگرامی محمد حسین مهدویان کارگردان شناخته شده فیلم هایی چون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز،لاتاری و… را در استوری پیج اینستاگرامیش منتشر نمود.

محمد حسین مهدویان در جدیدترین پست اینستاگرامیش با انتشار عکسی از الناز ملک در سریال سقوط این سریال را پربازدیدترین سریال سه ماه گذشته ی فیلیمو خواند و برای عوامل این فیلم نوشت:

سقوط پربازدیدترین سریال سه ماه گذشته ی فیلیمو

خسته نباشید دوستان نازنینم.

از تماشای تلاش و موفقیت شما احساس غرور می کنم.

عزت تون مستدام.

الناز ملک، آیسان سریال سقوط

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سیاسی- جاسوسی سقوط با استوری کردن پست اینستاگرامی محمد حسین مهدویان از آن حمایت کرد.

الناز ملک

خانم بازیگر متولد دهه هفتاد بوده و از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد، او با بازی روان در سریال سقوط و آنتن به مخاطبان نشان داد که جای رشد و پیشرفت دارد و بسیار خوش آتیه است.

الناز ملک در عرصه تئاتر نیز حضور داشته و در نمایش مکبث به کارگردانی امیر دژاکام نقش آفرینی کرده است. او علاوه بر بازیگری، در عرصه نوازنده نیز فعالیت داشته و در نواختن پیانو و کمانچه مهارت بسیاری دارد.

گرچه سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده، سریالی جذاب بوده و با داستانی واقعی و پر اضطراب مخاطبان زیادی را هر قسمت جذب خود می کند اما نمی توان سریال های جذابی چون پوست شیر، سرگیجه و… را نادیده گرفت.

به نظر شما مخاطبان دی سینمای کدام سریال نمایش خانگی فیلمنامه جذابی داشته و پرمخاطب تر است؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 407 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 25 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.