دی سینما کارتون مرد عنکبوتی ، کارتون تام و جری و انیمیشن باب اسفنجی در دالفک - دی سینما

سرویس اشتراک ویدیو دالفک با آدرس www.dalfak.com چهارمین سایت اشتراک گذاری ویدیو و فیلم در ایران است. طراحی خوب و ساختار مسنجم آن را به یکی از پربازدیدترین سایت‌های اشتراک ویدیو در کشور تبدیل کرده است. سادگی کار با آن امکان استفاده برای افراد با هر دانشی از اینترنت و کامپیوتر را فراهم می‌کند.

این سایت فضای مناسبی برای آپلود رایگان ویدیو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید سایت‌های اشتراک ویدیوی فراوانی در ایران وجود دارد اما به علت پایین بودن کیفیت ارائه خدمات کاربران زیادی ندارد. دالفک تمام سعی خود را برای ایجاد محیطی حرفه‌ای انجام داده است. مثلا با استفاده از سرورهای داخلی باعث افزایش کیفیت پاسخ دهی شده و فیلم‌های بارگذاری شده با سرعت بسیار خوبی پخش می‌شوند. همچنین آپلود موزیک ویدیوها و فیلم‌ها نیز بسیار سریع انجام می‌شود و این بر جذابیت سایت افزوده است.

سرویس اشتراک ویدیو دالفک در طراحی سایت خود اقدام به ایجاد طبقه بندی موضوعی فیلم‌ها کرده است. به این معنا که شما چه برای بارگذاری فیلم یا جستجوی آن می‌تواند به لیست مورد نظر رفته و اقدام به انجام این کار کنید. این فهرست بندی شامل بخش موسیقی، ورزشی، تفریحی، آموزشی، فیلم، شخصی و … است. شما می‌توانید با سلیقه شخصی و رعایت قوانین سایت دالفک اقدام به ساخت ویدیوهای معرفی کسب و کار خود کنید. در سراسر جهان سرویس‌های اشتراک گذاری ویدیو بستر فوق العاده برای کسب درآمد هستند. تبلیغات ارائه شده روی ویدیوها یکی از این فرصت‌هاست.

ایجاد پروفایل کاربری در دالفک

بازدید از ویدیوهای سایت نیاز به عضویت در سرویس‌های اشتراک ویدیو ندارد. با این وجود در دالفک هم مانند سایر سایت‌های مشابه، اگر قصد آپلود ویدیو و فیلم را داشته باشید، باید یک حساب کاربری منحصر به فرد ایجاد کنید. ایجاد این پروفایل زحمتی برای شما نداشته و با آدرس ایمیل خود می‌تواند به عضویت آن دربیایید. به این ترتیب شما یک کانال خصوصی دارید که ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید.

با عضویت در دالفک می‌توانید فایل مورد نظر را از یوتیوب هم وارد سایت کرده و اشتراک گذاری کنید. به علاوه چنانچه منبع ویدیو یکی از سایت‌های شخصی یا کاری شما است، می‌توانید هنگام آپلود آن از گزینه انتقال از سایر سایت‌ها استفاده کرده و با انتشار ویدیو در دالفک، یک بک لینک به سایت مرجع داده و به اعتبار آن صفحه و ویدیوی خود بیفزایید.

سایر مزایای و امکانات سایت اشتراک ویدیوی دالفک

  • امکان دانلود و آپلود ویدیو با کیفیت‌های مختلف
  • امکان آپلود ویدیو با کیفیت FullHD
  • امکان دریافت ویدیو از Youtube
  • به اشتراک گذاری لینک وب‎سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی در قسمت بالای سایت
  • واترمارک کردن آدرس کانال در ویدیو
  • سرعت بالای دانلود و آپلود فیلم و ویدیو
  • سرعت بخش بالای ویدیوها با هر کیفیتی
  • سرعت بالا در ویدیو استریمینگ
  • امکان درج لایک و دیدگاه در زیر ویدیو برای اعضای سایت
  • امکان اضافه کردن ویدیوها به لیست پخش شخصی برای اعضا
  • امکان ارسال و اشتراک ویدیوها در تلگرام، فیسبوک، لینکدین، توییتر و …

قوانین عضویت در سرویس اشتراک ویدیو دالفک

بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند فرزندان آنها در محیط مجازی به دور از ابتذال فعالیت داشته باشند. یکی از اهداف راه اندازی سایت دالفک نیز ارائه چنین فضای امنی برای خانواده‌ها و کودکان است. به همین دلیل قوانین مشخصی برای تولید ویدیو در دالفک آمده است.

کارتون تام و جری

پویانمایی با نویسندگی و کارگردانی ویلیام هانا و جوزف باربرا است که با پشتیبانی مترو گلدوین مایر بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۸ در ۱۱۴ قسمت ساخته شد. این پویانمایی دربارهٔ داستان‌های موشی به نام جری (Jerry) و گربه ای به نام تام (Tom) است. به جز متروگلدوین مایر شرکت‌های دیگری نیز ساخت تام و جری را ادامه دادند. این پویانمایی از اهمیت و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و پس از گذشت ده‌ها سال، همچنان از یادها نرفته‌است. نخستین سری قسمت‌های تام و جری بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۸ در ۱۱۴ قسمت ساخته شد. چون ساخت هر قسمت چند هفته طول می‌کشید و نزدیک به ۵۰٬۰۰۰ دلار آمریکا هزینه داشت شمار قسمت‌های ساخته شده در هر سال، انگشت‌شمار بودند.

انیمیشن باب اسفنجی

یک سریال تلویزیونی انیمیشنی است که محصول شبکه نیکلودین آمریکا می‌باشد. پخش این انیمیشن از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد. فصل ۱۳ آن از اکتبر ۲۰۲۰ شروع به پخش کرد. باب اسفنجی شلوار مکعبی یک مجموعه تلویزیونی کمدی ماجراجویی متحرک آمریکایی است که توسط مربی و انیماتور علوم دریایی استیون هیلنبرگ برای نیکلودئون ساخته شده‌است. این مجموعه شرح ماجراهای شخصیت باب اسفنجی و دوستان آبزی او در شهر خیالی زیر آب بیکینی باتم است. این مجموعه پنجمین مجموعه انیمیشن پرطرفدار آمریکایی، که محبوبیت آن را به یک حق رای دادن در رسانه تبدیل کرده‌است. حق رای دادن رسانه بیش از ۱۳ میلیارد دلار درآمد تجاری برای نیکلودئون ایجاد کرده‌است

کارتون مرد عنکبوتی

 کارتون مرد عنکبوتی درباره یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. وی توسط استن لی نویسنده و خالق چندین ابرقهرمان معروف مارول و استیو دیتکو خلق شده‌است. در آن زمان سردبیر مارول، به دلیل نوجوان بودن شخصیت پیتر پارکر و نیاز به همکار قهرمان بودن نوجوانان، با ورود او به دنیای کمیک استریپ به عنوان یک کاراکتر مجزا مخالفت کرد. اما استن لی پیتر پارکر را وارد یک کمیک کم فروش مارول بنام فانتزی شگفت‌انگیز کرد و این کمیک رکورد فروش‌ها را شکست، و بالأخره مرد عنکبوتی هم صاحب یک کمیک استریپ مختص به خود به نام «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» شد که پس از ۷۰۰ شماره پایان یافت و کمیک استریپی جدید بنام «مرد عنکبوتی برتر» جای او را برای مدتی گرفت و پس از ۳۲ شماره دوباره این سری برگشت. البته مرد عنکبوتی کمیک استریپ‌های فرعی زیادی تا به حال داشته‌است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 471 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 آوریل 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.