دی سینما چگونه بهترین دکتر لیفت ابرو را انتخاب کنیم ؟ - دی سینما

لیفت ابرو یکی از روش های جدید زیباسازی صورت است که طرفداران زیادی دارد ، همچنین این روش توسط دکتر های بسیار انجام می شود که افراد نتیجه مطلوبی از این روش زیباسازی نمی گیرند پس باید توجه داشته باشید که این روش زیبایی را توسط بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران انجام دهید . با افزایش سن، تغییرات زیادی در چهره انسان رخ می دهد. مرد همیشه به خوش تیپ بودن و خوش تیپ بودن علاقه دارد. پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین پزشکی در زمینه جراحی زیبایی بسیاری از دغدغه های بشر را در زمینه زیبایی برطرف کرده است. لیفت ابرو شامل بالا بردن ابروها می شود که منجر به تغییرات زیادی در صورت و صورت می شود. بالا بردن ابروها باعث می شود که ابروها به خوبی مشخص شوند، صورت باز شود، چین و چروک زیر ابرو از بین برود و چشم ها بزرگ شود. روش های مختلفی برای بالا بردن ابروها وجود دارد. در این مقاله شما را با روش های مختلف لیفت ابرو آشنا می کنیم.

انتخاب بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران

همانطور که می دانید لیفت ابرو به روش های مختلف جراحی یا غیر جراحی انجام می شود. برای انتخاب بهترین پزشک لیفت ابرو باید به ویژگی های منحصر به فرد آن ها توجه کرد. به عنوان مثال، تحصیلات، تجربه کافی، نمونه برداری، لیفت ابرو و محل دفتر. هر چه در انتخاب بهترین پزشک لیفت ابرو دقت بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه بهترین نتیجه را بگیرید بیشتر می شود.

لیفت ابرو چیست؟

تغییر وضعیت ابروها برای ایجاد تعادل در صورت، تغییر وضعیت صورت و ایجاد ظاهری متفاوت در چشم ها مانند بازتر نشان دادن آنها یا بزرگتر نشان دادن آنها. در اغلب موارد، آرایشگران برای تغییر فرم ابروهای خانم ها و فرم دادن به آن، کارهای خاصی مانند تاتو ابرو و میکرونیدلینگ انجام می دهند. در سال های گذشته با توجه به روند تغییرات زیبایی، آقایان نیز ابروهای خود را تغییر می دهند. البته هر فردی که به ظاهر زیبا اهمیت می‌دهد می‌تواند تغییراتی در چهره خود ایجاد کند، البته توصیه می‌شود این تغییرات توسط پزشک متخصص انجام شود و به روش مناسب انجام شود.

با گذشت زمان، عضلات پیشانی به دلیل افزایش سن و گرانش خاک شروع به ضعیف شدن و سست شدن می‌کنند و در نتیجه ابروهای افتاده می‌شوند. این وضعیت باعث می شود افراد همیشه احساس خستگی و بی حالی کنند. از طرفی سایه ابرو روی چشم تصویری عصبانی از فرد ایجاد می کند. بنابراین برای رفع این سایه و ایجاد چهره ای جوان و درخشان از لیفت ابرو استفاده می شود. لیفت ابرو با توجه به سن برای رفع چین و چروک پیشانی و چروک های عمیق بین ابروها انجام می شود. از آنجایی که این تغییرات باعث شل شدن بافت پیشانی و افتادگی ابرو می شود، با لیفت ابرو، ابروها به همان شکل و حالت جدید در می آیند و چین و چروک های پیشانی برطرف می شود و صورت جوان می شود.

سایت جراحتو با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت جراحتو علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت جراحتو برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

روش مناسب لیفت ابرو توسط بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران

انواع روش های لیفت ابرو شرح داده شده است. اما کدام یک از روش های مختلف برای شما بهترین است؟ چگونه روش لیفت ابرو را انتخاب کنیم؟ عوامل اصلی برای انتخاب روش لیفت ابرو برای افراد مختلف عبارتند از:

 

  • هدف و انگیزه فرد از انجام لیفت ابرو دارد
  • میزان افتادگی ابروها در فرد
  • مقدار چین و چروک های پیشانی
  • چین و چروک ها و خطوط بین ابروها
  • حالت چهره فرد
  • جنسیت فرد
  • ارتفاع پیشانی

عوارض احتمالی لیفت ابرو

هر جراحی با خطراتی همراه است که طبق مطالعات انجام شده روش های لیفت ابرو خارج از این قاعده نیست. تخصص پزشک به روز رسانی مطالب، تشخیص و انتخاب بهترین روش جراحی برای بیمار و در نهایت مراقبت های بعد از عمل است که درصد خطر را تعیین می کند. اگر به موارد بالا توجه نکنید، ممکن است بعد از بالا بردن ابرو به روش های مختلف با عوارض جزئی مواجه شوید. دیده شدن جای زخم یکی از این عوارض است. در روش بالا بردن ابرو به صورت مستقیم این عارضه بسیار کمتر به چشم خواهد آمد. در برخی موارد، بی حسی در بیمار تحت عمل جراحی گزارش شده است

اگر ساکن استان تهران هستید و به دنبال بهترین دکتر لیفت ابرو در تهران می گردید می توانید به مقاله مورد نظر مراجعه فرمایید . .

عدم تقارن ابرو عارضه ای است که معمولا پس از مدتی بهبود می یابد. در جراحی لیفت مستقیم ابرو، جراح با تخصص و تجربه خود علاوه بر پیشگیری از این عارضه می تواند به بهبود تقارن ابرو کمک کند. خونریزی، عفونت، واکنش های آلرژیک به مواد بیهوشی، تورم و کبودی از عوارض کوتاه مدت این نوع جراحی است که بسته به روش جراحی انجام شده، مدت و شدت متفاوتی دارد.

مراقبت های بعد از لیفت ابرو

  • محل برش یا اطراف آن را لمس نکنید.
  • برای نتایج بهتر و بهبودی سریعتر باید توصیه های جراح خود را به دقت دنبال کنید.
  • از کمپرس سرد در اطراف محل جراحی برای کاهش تورم استفاده کنید.
  • خارش یا بی حسی برای چند روز پس از جراحی یا برای بهبود زخم طبیعی است و خود به خود برطرف می شود.
  • استراحت کامل و پرهیز از فعالیت های شدید در چند روز اول پس از جراحی روند بهبودی شما را تسریع می کند.
  • در صورت باز شدن بخیه ها، خونریزی، تنگی نفس، درد قفسه سینه و ضربان قلب نامنظم، فوراً به پزشک مراجعه کنید.

 

کلام آخر

 

هر فردی که تصمیم به انجام لیفت ابرو توسط بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین لیفت ابرو دارد.  انتخاب بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 444 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 28 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.