دی سینما هواوی از نسخه پریمیوم واچ GT 3 Pro با طراحی جذاب رونمایی کرد - دی سینما

نسخه پرمیوم ساعت هوشمند هوآوی با نام Watch GT Pro 3 premium Edition با طراحی دایره ای و جذاب به طور رسمی رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی فروشگاه بی نهایت، ساعت هوشمند هواوی به نام Watch GT 3 Pro در آوریل امسال معرفی شده بود. این ساعت علاوه بر دارا بودن ویژگی های مربوط به ردیابی سلامت و دیگر قابلیت های جذاب از طراحی زیبایی نیز برخوردار بود. ازطرفی هواوی با بهبود برخی قابلیت های این ساعت ساعت نسخه پریمیوم آن را با طراحی لوکس عرضه کرد.

نسخه پریمیوم نیز مانند نسخه اصلی به صفحه نمایش دایره ای و یک بخش چرخان مجهز است. در حاشیه اطراف نیز یک پست طلایی با ۲۴ الگو توسط چاقو های سفارشی روی آن حک شده است.

به گفته گیزمو چاینا، هواوی در ساخت بدنه این ساعت از سرامیک های نانو میکرو کریستالی استفاده کرده است که ۱۶۸ ساعت تحت دمای شعله فرایند کلسینه شدن و همچنین ۳۶ ساعت پولیش قرار گرفته است. قرار است این ساعت در دو نسخه کلاسیک و Jade Rabbit عرضه شود. نسخه کلاسیک طراحی روز و شب خواهد داشت و نسخه دیگر نیز دارای مضمون خرگوش است.

صفحه نمایش نسخه پرمیوم ساعت هوشمند هواوی از نوع لمسی و ۱.۳۲ اینچ است و روی آن لایه ای از جنس یاقوت کبود قرار دارد. سیستم عامل هارمونی os در این ساعت اجرا میشود و می تواند چندین برنامه های مختلف و تماس های بلوتوثی را پشتیبانی کند. همچنین پشتیبانی از ان اف سی کیف پول الکترونیکی داخلی نیز از دیگر ویژگی‌های این ساعت به شمار می رود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم ساعت پریمیوم GT 3 بهره مندی از عملکرد ECG با تاییدیه پزشکی است که با کمک آن کاربران می‌توانند نظارت دقیقی روی ضربان قلب خود داشته باشند. همچنین سیستم نظارت بر اکسیژن خون و دمای بدن، خواب، استرس و غیره نیز در این ساعت قرار دارد. به گفته هواوی این ساعت می تواند تا هفت روز در حالت مصرف عادی و یا چهار روز در حالت مصرف سنگین، کارکرد داشته باشد. شارژ بیسیم نیز در این ساعت پشتیبانی میشود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 213 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.