دی سینما تحصیل دامپزشکی در نیوزلند - دی سینما

مزایای تحصیل دامپزشکی در نیوزلند

نیوزلند یکی از بهترین کشورها برای زندگی و تحصیل می‌باشد، پس با تحصیل در رشته دامپزشکی که توسط یکی از بهترین دانشگاه‌های این کشور عرضه می‌شود، می توانید در این کشور کار یا زندگی کنید. مدرکی که از این دانشگاه در نیوزلند دریافت می‌کنید نیز در همه دنیا مانند آمریکا، انگلستان، استرالیا اعتبار داشته و شناخته شده است.

از سوی دیگر، شغل دامپزشکی جز مشاغل دارای تقاضا در نیوزلند است. این شغل در لیست مشاغل پر تقاضای بلندمدت نیوزلند قرار دارد و می‌توان با این عنوان شغلی، ویزای کار نیوزلند دریافت کرد. پس از ۲ سال کار نیز می‌توان درخواست اقامت داد.

به ویژه اگر بتوانید در نیوزلند به‌عنوان دامپزشک کار پیدا کرد، نگران درآمد خود نخواهید بود، چرا که دامپزشکان درآمد بسیاری در نیوزلند دارند. این درآمد تقریباً ۸۵% بیشتر از حقوق میانگین در نیوزلند است. هر چه تجربه و سابقه بیشتر شود، درآمد هم بیشتر می‌شود.

شرایط تحصیل دامپزشکی در نیوزلند

در این قسمت شرایط تحصیل در رشته دامپزشکی در نیوزلند را باهم میخوانیم. رشته دامپزشکی در نیوزلند در دانشگاه مسی عرضه می‌شود. دوره تحصیل این رشته ۵ سال است که دارای دو مرحله است.

 

تحصیل دامپزشکی در نیوزلند

۱٫ مرحله مقدماتی (Pre-selection phase): ورود به ترم مقدماتی برای هرکسی که شرایط ورود به دانشگاه مسی را داشته باشد، آزاد است. این به این معنی است که اگر شما مدرک دیپلم مربوطه و نمره زبان موردنظر برای دانشگاه مسی (آیلتس ۶) را داشته باشید، می‌توانید به مرحله مقدماتی وارد شوید.

الف آزمون CASPer

آزمون CASPer  یک آزمون آنلاین مبتنی بر رایانه است که زمان آن ۹۰ دقیقه است

 ب آزمون STAT

آزمون STAT (آزمون پذیرش تخصص عالی) یک آزمون دوساعته با سؤالات چندگزینه‌ای است که برای بررسی توانایی دانشجو در درک، تجزیه‌وتحلیل و تفکر انتقادی در مورد مطالب نوشتاری و عددی طراحی‌شده است.

ج مصاحبه MMI

 MMI حاوی ۸ مصاحبه کوتاه ساختاریافته است که هرکدام تقریباً ۲ دقیقه طول می‌کشد. در هر مصاحبه، یک سناریوی فرضی به فرد عرضه می‌شود که احتمال دارد در طول دوره دامپزشکی برای دانشجو اتفاق بیفتد و در مورد این سناریو سؤالاتی مطرح می‌شود.

د معدل (GPA)

آخرین معیار برای ورود به مرحله تخصصی معدل دروس فرد است.

۲. مرحله تخصصی (Professional phase): طول دوره مرحله تخصصی ۹ ترم یا ۴٫۵ سال است. ورود به مرحله تخصصی از طریق یک فرایند انتخاب صورت می‌گیرد که بر طبق عملکرد دانشجو در مرحله پیش انتخاب و آزمون‌ها و مصاحبه مربوطه انجام می‌شود. هر فرد تنها ۳ بار می‌تواند برای این مرحله درخواست دهد. نمره زبان موردنظر برای ورود به این مرحله، آیلتس ۷ است.

تحصیل داروسازی در نیوزلند

مزایای تحصیل داروسازی در نیوزلند

اولین سؤالی که در ذهن هر کس پیش می‌آید این است که چرا تحصیل داروسازی در نیوزلند؟ پس ابتدا به مزایای تحصیل این رشته در نیوزلند می‌پردازیم. به‌طورکلی شرایط ورود به این رشته در نیوزلند نسبت به خیلی از کشورهای دیگر، آسان است. شرایط ورود به این رشته در نیوزلند را در قسمت‌های بعدی بررسی می‌کنیم.

۱. نیوزلند دانشگاه‌های معتبری دارد که در سطح جهان شناخته شده هستند. در پایان تحصیل در این دانشگاه‌ها و گرفتن مدرک از این دانشگاه‌ها، اعتبار بسیاری دارد. با داشتن مدرک داروسازی از دانشگاه‌های نیوزلند، می‌تواند در خیلی از کشورهای دیگر نیز شغل و کار پیدا کنید.

۲. فرصت‌های شغلی برای فارغ‌التحصیلان این رشته در نیوزلند بسیار و در حال افزایش است. انتظار می‌رود تقاضا برای این شغل به خاطر افزایش تقاضا برای خدمات مراقبت‌های بهداشتی از جمعیت سالخوردگان نیوزلند، همچنان افزایش پیدا کند.

۳. درآمد خوب داروسازان در نیوزلند یکی دیگر از مزیت‌های تحصیل این رشته در نیوزلند است. درآمد یک داروساز پس از ۵ سال تجربه حدوداً ۴۰ درصد بیشتر از درآمد متوسط در نیوزلند است. پس می‌توان گفت این شغل جز مشاغل پردرآمد نیوزلند است.

نکته دیگری که باید بیان کنیم این است که اگر دانشجو دو سال در یک‌رشته مرتبط تحصیل‌کرده باشد یا لیسانس یک‌رشته مرتبط را گرفته باشد و در دوره‌ی قبلی معادل دروسی که برای ورود به داروسازی احتیاج است را گذرانده باشد، می‌تواند با بررسی شرایط مخصوص این افراد، برای کارشناسی داروسازی درخواست دهد.

شرایط اصلی تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد یا دکتری نیز به ترتیب دارا بودن مدارک کارشناسی یا کارشناسی ارشد داروسازی و مدرک آیلتس ۶٫۵ می‌باشد. برای دوره کارشناسی ارشد داروسازی در دانشگاه اوکلند شخص باید داروساز رجیستر شده در نیوزلند نیز باشد.

 

تحصیل پرستاری در نیوزلند

مزایای تحصیل پرستاری در نیوزلند

بهتر است اول از همه، به مزایای تحصیل پرستاری در نیوزلند بپردازیم. پرستاری در نیوزلند یکی از پرطرف‌دارترین دوره‌ها است، عمدتاً به این خاطر که پرستاران آموزش‌دیده در استرالیا و نیوزلند در سراسر دنیا تقاضای بسیاری دارند. بهترین نکته در مورد تحصیل پرستاری در نیوزلند این است که دانشگاه‌ها حداقل شرایط ورود را دارند. دانشجویان با نمرات متوسط نیز ​​می‌توانند به آسانی در برترین دانشگاه‌های پرستاری نیوزلند پذیرش بگیرند.

 

همچنین، هیچ محدودیت سنی برای تحصیل در نیوزلند وجود ندارد و هر کس با هر سنی می‌تواند برای تحصیل در نیوزلند اقدام کند. کیفیت آموزش پرستاری در نیوزلند نیز بسیار زیاد بوده و مورد تأیید خیلی از کشورهای جهان می‌باشد.

سازمان پرستاران نیوزلند، نهاد اتحادیه پرستاران نیوزلند است. این یک اتحادیه فوق‌العاده قوی است که با دولت و نهادهای بهداشتی مستقل مذاکره کرده است تا شرایط کاری فوق‌العاده‌ای را برای بیش از ۴۶۰۰۰ پرستار و کارمند بهداشت در این کشور تضمین کند. این بدان معناست که پرستاران در نیوزلند به‌خوبی محافظت می‌شوند و موقعیت قوی در مورد شرایط اشتغال دارند.

شرایط تحصیل پرستاری در نیوزلند

شرایط تحصیل پرستاری در نیوزلند نسبت به بسیاری از کشورها مناسب و آسان است. برای تحصیل پرستاری در نیوزلند احتیاج به مدرک یا دوره خاصی پیش از ورود به تحصیل نمی‌باشد. تحصیل پرستاری در نیوزلند در سه دوره‌ی لیسانس و فوق‌لیسانس و دکتری امکان‌پذیر می‌باشد. پس شرایط تحصیل در هر یک از دوره ها را جداگانه بررسی می کنیم.

شرایط تحصیل پرستاری در مقطع کارشناسی در نیوزلند

برای دوره‌های لیسانس پرستاری در نیوزلند، به مدرک آیلتس ۶  یا تافل ۸۰ و مدرک دیپلم مرتبط با علوم‌تجربی احتیاج است. البته نمرات زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک باید برابر یا بالاتر از ۷۵% باشد.

شرایط تحصیل پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد در نیوزلند

برای دوره‌های لیسانس پرستاری در نیوزلند، به مدرک آیلتس ۵/۶  یا تافل ۹۰ و مدرک کارشناسی مرتبط با پرستاری نیاز است. معدل مدرک کارشناسی باید برابر یا بیشتر از B باشد.

نکته: بعضی مؤسسات و دانشگاه‌ها به مدرک آیلتس ۷ و همچنین سابقه کاری هم احتیاج دارند.

شرایط تحصیل پرستاری در مقطع دکتری در نیوزلند

برای دوره‌های دکتری پرستاری در نیوزلند، به مدرک آیلتس ۵/۶  یا تافل ۹۰ و مدرک کارشناسی ارشد پرستاری یا مرتبط با پرستاری احتیاج است. معدل مدرک کارشناسی ارشد بسته به دانشگاه باید برابر یا بیشتر از B  یا B+ باشد. برای دکتری پرستاری در بعضی دانشگاه به سابقه کاری نیز احتیاج است.

تحصیل پرستاری در نیوزلند و کلام پایانی

در این محتوا تلاش کردیم تمام آنچه که شما برای تحصیل پرستاری در نیوزلند احتیاج دارید را بیان کنیم. مزایا و شرایط تحصیل پرستاری، بهترین دانشگاه‌ها در رشته پرستاری و شرایط کاری پس از تحصیل نیز بررسی شد. اگر علاقه‌مند به تحصیل پرستاری در نیوزلند یا کار به‌عنوان پرستار در نیوزلند هستید، میتوانید با پرکردن فرم ارزیابی مجموعه اسمارت اپلای به سوالاتی که در این مورد دارید برسید و کارشناسان ما با شما تماس گرفته و به شما مشاوره می‌دهند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 424 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 2 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.