دی سینما پادینا کیانی بازیگر سریال صفر بیست و یک - دی سینما

پادینا کیانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون

سریال صفر بیست و یک به کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان و تهیه کنندگی مهدی فرجی، کمدی جدید شبکه سه سیما است که پخش آن از ۵ آبان ماه آغاز شده است.

پادینا کیانی یکی از بازیگرانی است که در این سریال به ایفای نقش می پردازد و به همین بهانه قصد داریم شما را بیشتر با این هنرمند جوان آشنا کنیم.

پادینا کیانی شادی سریال صفر بیست و یک

پادینا کیانی بازیگر نقش شادی در سریال صفر بیست و یک است و جواد رضویان و نگار عابدی نقش پدر و مادر او را در این سریال بازی میکنند.

جواد رضویان و پادینا کیانی

سریال صفر بیست و یک اولین تجربه بازیگری پادینا کیانی در قاب تلویزیون است که میتواند سکوی پرتابی برای این بازیگر جوان باشد.

بازیگران صفر بیست و یک

پادینا کیانی متولد دهه ۷۰ است و بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد و با تئاتر به دنیای هنر ورود کرد.

پادینا کیانی

اولین تجربه های بازیگری پادینا کیانی در مقابل دوربین مربوط به دو فیلم کوتاه شب ساخته ریحانه پارسا و بی چاره به کارگردانی امیراحمد قزوینی و محمد کریمی است.

پادینا کیانی

پادینا کیانی در نمایش های متعددی مقابل دوربین رفته است و اگر سری به صفحه شخصی او در اینستاگرام بزنید تصاویری از او را مشاهده خواهید کرد.

پادینا کیانی

بازیگری در تلویزیون باعث دیده شدن بسیاری از هنرمندان میشود و از این رو سریال صفر بیست و یک هم میتواند سکوی پرتابی برای پادینا کیانی بازیگر جوان این سریال باشد.

سریال صفر بیست و یک

پادینا کیانی در سریال صفر بیست و یک با هنرمندانی چون جواد رضویان، سیامک انصاری، امیرحسین رستمی، سروش جمشیدی، نگار عابدی، رویا میرعلمی، سیاوش طهمورث، آزیتا ترکاشوند و… همبازی بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 377 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.