دی سینما نقش های به یادماندنی نوید محمدزاده - دی سینما

نوید محمدزاده بازیگری است که از او میتوان با عنوان پرافتخارترین بازیگران سینما یاد کرد. چیزی حدود یک دهه حضور در سینما را تجربه کرد و در آثار موفقی دیده شد و این باعث شهرت او شد.

بازیگر تئاتر و مجری تلویزیون زمانی که در فیلم ابد و یک روز و عصبانی نیستم درخشید به یکی از ستاره های مورد اعتماد سینما تبدیل شد و جای پای محکمی در عرصه بازیگری پیدا کرد.

در این مطلب مروری بر ماندگارترین نقش های نوید محمدزاده خواهیم داشت که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

نقشهای نوید محمدزاده

بهترین و ماندگارترین نقش های نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در عصبانی نیستم

عصبانی نیستم یکی از پرحاشیه ترین و ماندگارترین نقش های نوید محمدزاده است که حواشی زیادی را برای اکران پشت سر گذاشت. رضا درمیشیان عصبانی نیستم را در سال ۹۲ ساخت و این فیلم چیزی حدود ۵ سال در کشمکش اکران بود.

نوید محمدزاده

عصبانی نیستم، داستان نوید با بازی متفاوت نوید محمدزاده، دانشجوی ستاره دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی اخلاقی های جامعه با خود تمرین می کند تا عصبانی نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه اش ستاره با بازی باران کوثری را از دست ندهد.

عصبانی نیستم

نوید محمدزاده، باران کوثری، رضا بهبودی، میلاد رحیمی، امیررضا میرآقا، میثاق زارع، رضا کولقانی و محمد کارت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نوید محمدزاده در لانتوری

یکی دیگر از نقش های ماندگار نوید محمدزاده، بازی او در فیلم لانتوری بود. نوید محمدزاده در دومین همکاری با رضا درمیشیان در فیلم لانتوری جلوی دوربین رفت و اثر ماندگار دیگری خلق کرد. 

نوید محمدزاده

فیلم لانتوری داستانی عاشقانه در بستر شهر تهران را روایت میکند. یک گروه خلافکار چهار نفره که به لانتوری مشهور هستند، به سرقت و زورگیری می پردازند تا اینکه یکی از اعضای گروه به نام پاشا با بازی نوید محمد زاده، دختری به نام مریم را که از قبل می شناخته دوباره می بیند و عاشق او می شود اما…

نوید محمدزاده

باران کوثری ، نوید محمدزاده ، مریم پالیزبان، رضا بهبودی، مهدی کوشکی، بهناز جعفری، فاطمه نقوی، پریوش نظریه، نادر فلاح، اردشیر رستمی، حسین پاکدل، بهرنگ علوی، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، سجاد تابش، یسنا میرطهماسب، وحید قاضی زاهدی و هادی احمدی از بازیگران فیلم لانتوری هستند.

نوید محمدزاده در ابد و یک روز

اگر بخواهیم لیستی از بهترین نقش های نوید محمدزاده تهیه کنیم بازی او در فیلم ابد و یک روز، در صدر این لیست قرار دارد. ابد و یک روز فیلمی از سعید روستایی در سال ۹۴ بود که در جشنواره فیلم فجر ۹ سیمرغ بلورین را کسب کرد.

نوید محمدزاده

ابد و یک روز روایت خانواده ای است که درگیر مشکلات مختلفی همچون اعتیاد، تهی دستی، بیکاری و، از همه مهم تر، روابط عاطفی میان اعضای خانواده است. سمیه ( پریناز ایزدیار ) دختر جوانی است که قرار است به زودی به عقد مردی افغان درآید. اما سمیه برای انتخاب این وصلت مردد است چرا که وضعیت خانه ای که در آن قرار دارد تا حدود زیادی به او وابسته است. وی مادر پیر و از کار افتاده ای دارد و البته برادران و خواهرانی که همواره در حال نزاع با یکدیگر هستند و…

نوید محمدزاده

پیمان معادی ، نوید محمدزاده ، پریناز ایزدیار ، شبنم مقدمی ، ریما رامین فر ، شیرین یزدان بخش ، مهدی قربانی ، معصومه رحمانی بازیگران فیلم ابدو یک روز را تشکیل میدهند. 

نوید محمدزاده در بدون تاریخ بدون امضاء

یکی دیگر از نقش های متفاوت و ماندگار نوید محمدزاده بازی او در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء به کارگردانی وحید جلیلوند بود که در جشنواره های داخلی و خارجی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت و به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۱۹ معرفی شد.

نوید محمدزاده

داستان فیلم بدون تاریخ بدون امضاء از جایی شکل می گیرد که دکتر کاوه نریمان با بازی امیر آقایی شب به سمت خانه اش رانندگی می کند، توسط یک راننده بی احتیاط از جاده منحرف می شود و به یک موتوری می زند. مسافران این موتور یعنی نوید محمدزاده در نقش موسی و همسرش لیلا آسیبی جدی نمی بینند، اما ممکن است ضربه ای آرام به سر امیرعلی ۸ ساله وارد شده باشد و این آغاز ماجراهای پر فراز و نشیبی در فیلم است.

نوید محمدزاده

امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادی و نوید محمدزاده، زکیّه بهبهانی، بازیگر خردسال:ماهان نصیری نیا بازیگران فیلم بدون تاریخ بدون امضاء را تشکیل میدهند.

نوید محمدزاده در خفه گی

یکی دیگر از نقش های ماندگار نوید محمدزاده بازی او در فیلم خفه گی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۹۵ بود که به صورت سیاه و سفید ساخته شد. نوید محمدزاده در این فیلم با نقش مسعود درخشید.

نوید محمدزاده

خفه گی اثری جنایی است که با ملودرام درآمیخته و داستان پیچیده رابطه یک زن و مرد را روایت می کند که رازی مشترک در زندگی خود دارند.

نوید محمدزاده

در فیلم خفه گی نوید محمدزاده در نقش مسعود سازگار،الناز شاکردوست در نقش صحرا مشرقی ،پردیس احمدیه در نقش نسیم سازگار، غلامحسین لطفی، احسان امانی، اسدالله یکتا، ماهایا پطروسیان در نقش زهره و پولاد کیمیایی به ایفای نقش پرداخته اند.

نوید محمدزاده در سرخپوست

بازی در فیلم سینمایی سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی، نوید محمدزاده را برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سینما از جشن حافظ کرد.

نوید محمدزاده

سرخپوست درباره یک زندان قدیمی در جنوب است که به دلیل نزدیکی به فرودگاه در حال توسعه، قرار تخریب آن صادر شده است.سرگرد نعمت جاهد با بازی نوید محمدزاده به همراه ماموران خود تمام زندانیان را به زندان دیگری منتقل می کنند اما یکی از زندانیان مخفی شده و در زندان می ماند. پری ناز ایزد یار در نقش مددکار اجتماعی است که تغییر حکم زندانی را از حبس به اعدام اعلام می کند و تمام ماموران زندان را برای پیدا کردن زندانی زیر و رو می کنند اما….

نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار

نوید محمدزاده، پری ناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، حبیب رضایی، ستاره پسیانی، مانی حقیقی،اسماعیل پوررضا بازیگران فیلم سرخپوست هستند.

نوید محمدزاده در خشم و هیاهو

نوید محمدزاده برای اولین بار در فیلم خشم و هیاهو با هومن سیدی به عنوان کارگردان همکاری کرد.

نوید محمدزاده و رعنا آزادی ور

 

این فیلم داستانی جنایی و پیچیده از زندگی یک خواننده به نام خسرو با بازی نوید محمدزاده را روایت می کند که عاشق همسر خود است اما به دلیل ارتباط زیاد با طرفداران و مخاطبان خود با دختری به نام حنا با بازی طناز طباطبایی آشنا می شود و در این مدت همسر اول خسرو به قتل می رسد و …. 

نوید محمدزاده و طناز طباطبایی

نوید محمدزاده، رعنا آزادی ور، طناز طباطبایی، سعید چنگیزیان، بناز جعفری و رضا بهبودی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

نوید محمدزاده در مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ زده دومین همکاری نوید محمدزاده با هومن سیدی است که نوید محمدزاده به خوبی توانست از عهده نقش خاص خود در این اثر متفاوت بر آید.

نوید محمدزاده

این فیلم داستان زندگی شاهین با بازی نوید محمدزاده را روایت می کند که به همراه خانواده اش در یک آبادی فقیرنشین و آشغال جمع کن زندگی می کند. خشونت های جامعه و ماسیل مبوط به مواد مخدر باعث پاشیده شدن این خانواده می شود و …

گریم نوید محمدزاده

نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، فرید پورفرج، نازنین بیاتی،فرید سجادحسینی، مرجان اتفاقیان، هامون سیدی و لادن ژاوه وند در این فیلم نقش آفرینی می کنند

نوید محمدزاده در سریال قورباغه

هومن سیدی در سومین کار مشترک خود با نوید محمدزاده، نقش متفاوت و پیچیده نوری را در سریال قورباغه به او سپرد.

نوید محمدزاده

در این سریال سه دوست بعد از ربودن یک اسلحه به منزل نوری با بازی نوید محمدزاده که یکی از دوستان سابق رامین(صابر ابر) است رفته و تقاضای پول می کنند اما با قدرت عجیب و خارق العاده نوری موواجه می شوند که …

نوید محمدزاده و هومن سیدی

نوید محمدزاده، صابر ابر، هومن سیدی، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمد امین شعرباف، مهران غفوریان، آنهایتا افشار و نیما مظاهری بازیگران سریال قورباغه را تشکیل می دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 387 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها