دی سینما مجید صالحی و کارهایی متفاوت در دنیای هنر - دی سینما

مجید صالحی یکی از چهره های فعال دنیای هنر است که در زمینه بازیگری، نویسندگی، کارگردانی و… فعالیت هایی داشته است.

این هنرمند جوان کشورمان از بازیگران پرکاری است که حضور در دنیای هنر را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و به عنوان بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در نقش هایی متفاوت روی صحنه و مقابل دوربین رفت.

در ادامه این مطلب به سراغ کارنامه هنری متفاوت مجید صالحی رفته ایم و توصیه میکنیم اگر از طرفداران این هنرمند کشورمان هستید ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر دی سینما را از دست ندهید.

فیلم و نقش های متفاوت مجید صالحی

مجید صالحی حضور در دنیای هنر را با بازیگری آغاز کرد و سال ۷۷ علاوه بر صداپیشگی به عنوان دستیار کارگردان هم در مجموعه مجید دلبندم فعالیت کرد و مجموعه آشتی کنان در سال ۸۲ اولین تجربه کارگردانی او در تلویزیون بود که بعدها در سریال هایی چون سه در چهار و موج و صخره تکرار شد و فیلم سینمایی زیرنظر اولین تجربه کارگردانی مجید صالحی در دنیای سینما بود.

مجید صالحی

مجید صالحی را میتوان یک بازیگر در قامت نقش های طنز تا جدی دانست که از پس هر دوی این نقش ها به خوبی برآمده و در هر دو نقش موفق ظاهر شد.

مجید صالحی و امیر نوری

این هنرمند کشورمان که تجربه چندین ایفای نقش در سریال های نمایش خانگی را داشت به تازگی در سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده مقابل دوربین رفت و ایفاگر نقشی متفاوت شد و همین نقش آفرینی او بهانه ای شد تا نگاهی به کارنامه هنری متفاوت او در دنیای هنر داشته باشیم.

مجید صالحی

مجید صالحی در سریال سیاوش با گریمی متفاوت نقشی جدی را بازی کرد که به نظر میرسد شباهت هایی به نقش آفرینی او در فیلم سینمایی صحنه زنی دارد.

مجید صالحی

صحنه زنی فیلمی به کارگردانی علیرضا صمدی است که مجید صالحی هم در آن ایفای نقش کرده و یکی از کارهای متفاوت کارنامه هنری او محسوب میشود و گریم این بازیگر در این فیلم سینمایی دیدنی است.

مجید صالحی

مجید صالحی را اغلب اهالی دنیای هنر با نقش هایی طنازانه می شناسند و تجربه بازی او در فیلم های کمدی بیشتر از کارهای جدی او است.

مجید صالحی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 470 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها