دی سینما فینالیست های فصل دوم عصر جدید - دی سینما

پایان مرحله دوم عصر جدید با معرفی آخرین فینالیست ها

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شب گذشته ۲۵ بهمن ماه ۹۹ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این قسمت از عصر جدید که برنامه اعلام نتایج آرا برای معرفی فینالیست های این دوره از برنامه بود با حضور چهار گروه روی آنتن رفت و با توجه به آراء مردمی دو فینالیست آخر مرحله دوم مشخص گردید. 

بعد از معرفی آخرین فینالیست مرحله دوم عصر جدید شیوه برگزاری مرحله بعد و زمان آن اعلام شد.

حضور امیرحسین اسکندری و پارسا خائف در عصر جدید 

امیرحسین اسکندری خواننده ۱۴ ساله بختیاری عصر جدید که از شهرستان ایذه آمده و با اجرای یک ترانه محلی مورد توجه داوران و تماشاگران قرار گرفت. این خواننده با استعداد که تا مراحل فینال راه یافته از ادامه رقابت باز مانده بود و امشب به درخواست عوامل برنامه عصر جدید بار دیگر روی صحنه آمده و اجرای بسیار خوبی داشت.

امیرحسین اسکندری

پارسا خائف خواننده نوجوان اهل آذربایجان که در دور قبل عصر جدید نفر سوم شده بود قبل از اعلام نتایج آراءُ روی صحنه آمده و از یک سال بعد از برنده شدن خود گفت. این خواننده با استعداد آذری از تهیه آلبو و سازهای مخصوص با مبلغ هدیه خود از عصر جدید گفت و در آخر یک ترانه قدیمی و آذری را تقدیم داوران کرد.

پارسا خائف

اعلام آراء مردمی برای معرفی فینالیست ها

علی فریادی و گروه مجاز در یک رقابت بسیار نزدیک با هم موفق به کسب بیش از دو میلیون رای شده و درنهایت گروه مجاز با کسب ۲۶۴۱۲۷۷ رای توانست جزو فینالیست های فصل دوم عصر جدید شوند.

گروه مجاز و علی فریادی

عرفان طهماسبی و بهاره سرگلزایی گروه دوم بودند که با کسب بیش از دو و نیم میلیون رای، رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر داشته باشند و در نهایت عرفان طهماسبی با کسب ۲۵۴۱۰۶۲ رای موفق به حضور در جمع فینالیستهای فصل دوم شود.

عرفان طهماسبی و بهاره سرگلزایی

زمان برگزاری فینال فصل دوم عصر جدید

فینال برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی،  عید مبعث از شبکه سه سیما پخش می شود و سپس با توجه به آراء مردم، قهرمان این دوره عصر جدید از میان پنج فینالیست مشخص خواهد شد. پخش عصر جدید تا پایان سال، با ویژه برنامه های مختلفی از جمله مستند فینالیست ها و باشگاه مهارت، شنبه ها و یکشنبه ها ادامه دارد و برنامه اعلام برنده فینال در شب سال تحویل خواهد بود. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 336 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها