دی سینما شغل همسر بازیگران ایرانی - دی سینما

بازیگران از چهره های مشهور در دنیا هستند که همیشه مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند. زندگی بسیاری از بازیگران که در عرصه هنر شناخته شده هستند همیشه زیر ذره بین طرفداران در فضای مجازی است به طوری که پس از ازدواج، همسر و فرزندان آنها نیز بیشتر دیده شده و مشهور می شوند.

البته در این میان برخی از افراد که در فعالیت های غیر بازیگری سرشناس هستند با این بازیگران ازدواج می کنند اما با این حال همیشه لقب همسر بازیگر در کنار این افراد قرار دارد.

در این بخش از دی سینما با ما همراه باشید تا شغل برخی از همسران بازیگر که در در عرصه های دیگر فعالیت می کنند را معرفی کنیم.

همسر سام درخشانی

عسل امیرپور همسر سام درخشانی فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع کارشناسی است، که علاوه بر نقاشیورزش را به طور حرفه ای دنبال می کندو به عنوان بعنوان مربی بدنسازی مشغول به کار است.

سام درخشانی و همسرش

همسر پیمان قاسمخانی

میترا ابراهیم همسر دوم پیمان قاسمخانی است که به تازگی ازدواج کرده اند. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته روان شناسی پشت سر گذاشته و پس از طی کردن دوره های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین چند مستند ساخته است.

پیمان قاسم خانی و همسرش

همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی بور همسر شاهرخ استخری که تا مدتها از حضور تصویری در فضای مجازی امتناع می کرد اینستاگرام خانواده استخری را مدیریت می کند و علاوه بر به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوهای خانوادگی، به کار تبلیغات و معرفی کالاها می پردازد.

شاهرخ استخری و همسرش

همسر بهاره رهنما

امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون، دارای برند لوازم آرایشی است. امیرخسرو عباشی و بهاره رهنما در ازدواج دوم خود به وسیله تبلیغات لوازم آرایش آشنا شده و با یکدیگر ازدواج کرده اند.

بهاره رهنما و همسرش

همسر مجید صالحی

رامینه اکبری خادم همسر مجید صالحی است که مترجمی زبان خوانده و کار دکور کیک انجام می دهد. علاوه براین پیج اینستاگرام دوقلوهای خود به نام حنا و آروین را اداره می کند.

مجید صالحی و همسرش

همسر شیلا خداداد

فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون ، جراح و متخصص زیبایی است. آقای سرکارات پس از جراحی بینی شیلا خداداد با او آشنا شده و ازدواج کرد.

شیلا خداداد و همسرش

همسر احمد مهران فر

مونا فائزپور همسر احمد مهران فر بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. مونا فائزپور مدل مشهور تبلیغاتی است که دوره های بازیگری را نیز در کلاسهای هومن سیدی گذرانده است.

احمد مهران فر و همسرش

همسر مریم کاویانی

رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و همسر مریم کاویانی می باشد. او به عنون سفیر ایران در برخی از کشورها حضور داشته است.

مریم کاویانی و همسرش

همسر حدیثه تهرانی

کیان مقدم همسر حدیثه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. کیان مقدم آهنگساز و خواننده سبک راک است.

حدیثه تهرانی و همسرش

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 403 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها