دی سینما شب پرهیجان شبنم مقدمی در همرفیق - دی سینما

برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی برنامه ای اینترنتی است که هر هفته پنجشنبه شب با حضور هنرمندان پخش میشود.

شهاب حسینی در برنامه این هفته همرفیق میزبان شبنم مقدمی بانوی هنرمند کشورمان است و شبی متفاوت را با حضور او در این برنامه تجربه میکند.

شور و هیجان شبنم مقدمی در برنامه همرفیق

شبنم مقدمی از چهره های پرشور دنیای هنر است که این هفته در هشتمین قسمت برنامه همرفیق روبروی شهاب حسینی می نشیند و به گفتگو با او می پردازد.

برنامه همرفیق

این بازیگر کشورمان همسر علیرضا آرا دیگر هنرمند سینما و تلویزیون است که هفته گذشته پدر همسرش(پدر علیرضا آرا) را از دست داد و بعد از اعلام حضورش در برنامه همرفیق به توضیحی درباره زمان ضبط این برنامه پرداخت.

شبنم مقدمی درباره حضور در برنامه همرفیق نوشت:

مهمان ِ «همرفیق » این هفته هستم با افتخار. گفتگوی شیرینی با شهاب حسینی عزیز داشتیم که امیدوارم دوست بدارید.

توضیح:عزیزان این برنامه هفته ها پیش ضبط شده. پیش از اینکه پدرجان ( پدر همسرم ) را از دست بدهیم. سوتفاهم از ذهن بزدایید و برنامه را ببینید و لذت ببرید.

شبنم مقدمی و همسرش

شبنم مقدمی از بازیگران سینما و تلویزیون است که بازیگری را از حدود سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و در فیلم و سریال های زیادی مقابل دوربین رفت.

شبنم مقدمی

از جمله فیلم و سریال های ماندگار شبنم مقدمی میتوان به دوپینگ، هیولا، عقیق، هفت سنگ، مدینه، سقوط یک فرشته، آشپزباشی، شبی که ماه کامل شد، زهرمار، خداحافظ دختر شیرازی، خجالت نکش و… اشاره کرد.

شبنم مقدمی و فرهاد اصلانی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 339 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها