دی سینما سیم آخر اتفاقی متفاوت در کارنامه هنری رضا رشیدپور - دی سینما

سیم آخر رضا رشیدپور در دنیای تلویزیون

رضا رشیدپور چهره شناخته شده دنیای اجرا است که از سال ۷۲ حضور در دنیای هنر را آغاز کرده و در زمینه های مختلفی چون اجرا، تهیه کنندگی، بازیگری و کارگردانی فعالیت هایی داشته است.

این مجری کشورمان بعد از چند ماه دوری از آنتن تلویزیون با یک مسابقه مهمان خانه های مخاطبان شد و این کار اتفاقی متفاوت برای او در دنیای اجرا است.

سیم آخر مسابقه هیجان انگیز رضا رشیدپور در تلویزیون

سیم آخر با نام قبلی بمب مسابقه ای در شبکه سه سیما است که رضا رشیدپور اجرای آن را برعهده دارد و اولین قسمت این مسابقه پنجشنبه ۱۵ آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور که تجربه اجرای برنامه های گفتگو محور و روزانه را در تلویزیون داشت این بار با یک مسابقه هیجان انگیز مهمان تلویزیون شد و سیم آخر تجربه ای متفاوت در کارنامه هنری این مجری کشورمان خواهد بود.

سیم آخر به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان یک مسابقه تلویزیونی است که دو شب در هفته یعنی پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش میشود.

رضا رشیدپور و محمدرضا رضائیان

در هر قسمت از مسابقه سیم آخر سه شرکت کننده که در یک گروه در کنار هم هستند به سوالات پاسخ میدهند و در صورت پاسخ اشتباه هر شرکت کننده بمب مسابقه منفجر شده و آن شرکت کننده از مسابقه حذف میشود و با حذف دو شرکت کننده، بمب طلایی برای شرکت کننده سوم فعال میشود و پیروزی گروه به او وابسته خواهد شد.

رضا رشیدپور در طول سالها فعالیت در تلویزیون تابحال اجرای برنامه هایی چون مثلث، شب شیشه ای، عبور شیشه ای، مثلث شیشه ای، زنده رود، دید در شب، صفر صفر، حالا خورشید، هفت، شب آرام، اتفاق، اتفاق نود و نو و سیم آخر را برعهده داشته است.

رضا رشیدپور

سیم آخر یک مسابقه تلویزیونی است که رضا رشیدپور به عنوان مجری در آن حضور داشت و از این منظر اتفاقی متفاوت در کارنامه هنری او محسوب میشود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 306 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها