دی سینما زندگی لاکچری محور سریال ها در نمایش خانگی - دی سینما

سریال های پرزرق و برق و لاکچری ایرانی

در سال های اخیر سریال های نمایش خانگی برای جلب مخاطب از نمایش تجملات افراطی و ثروت استفاده کرده است و زندگی لاکچری جزو جذابیت های این سریال ها شده اند.

رویه این سریال ها به این صورت شده است که ثروت و تجملات جزو جدا نشدنی از این مجموعه ها شده و هر کس فقیر باشد از سرمایه فرهنگی و اخلاقی بدی برخوردار است و طبقه بالا شهری و ثروتمند جامعه از سرمایه فرهنگی و اخلاقی بیشتری برخوردار است. میزان تناقض ها و خطر این فکر به حدی بالا است که تبعات فاجعه بار آن به مرور خود را در جامعه نشان خواهد داد.

در این بخش از نمناک به معرفی سریال های تجملاتی در نمhیش خانگی خواهیم پرداخت.

سریال دراکولا

دراکولا علاوه بر محبوبیت مهران مدیری، از نمایش زندگی لوکس و لاکچری برای جذب مخاطب استفاده کرده است و با زرق و برق صحنه و لباس ها و عمارت مجلل و حیوانات خانگی نامتعارف فخر فروشی را نشان می دهد.

ویشکا آسایش و مهران مدیری

ویشکا آسایش و مهران مدیری / عکس از مریم رضوی

سریال دل

 دل یکی از لاکچری ترین سریال ها بود که با انتقادات شدیدی مواجه شد. این مجموعه در همان قسمت اول با یک عروسی بسیار مجلل آغاز شد و در ادامه هم شاهد نمایش خانه های لوکس، خودروها و جواهرات گران قیمت شخصیت های اصلی داستان بودیم که نمایش افراطی ثروت است.

شخصیت های ثروتمند این سریال با پوشش و لباس هایی که مخصوص مهمانی است، در خانه رفت و آمد می کنند و سر میز غذا حاضر می شوند!

ساره بیات و حامد بهداد

سریال عاشقانه

فضای سریال عاشقانه به معنای واقعی لاکچری است. حضور ستارگان سینما و تلویزیون در این سریال با لباس های مارک دار و خانه های لوکس و سوار بر خودروهای گران قیمت، از عاشقانه یک سریال پر زرق و برق ساخته است که باعث جذب مخاطب می شود.

علاوه بر این وجود سکانسی که خانم ساره بیات(پگاه) چند دسته اسکناس رو آتش میزند که بی اهمیت نشان دادن پول برای او و لوکس بودن ماجرا را به اوج رساند.

محمدرضا گلزار و هومن سیدی

سریال ملکه گدایان

استفاده از لیموزین در قسمت اول سریال و عروسی لاکچری البرز در کشور ترکیه و برگزاری مراسم عقد در کشتی که همه اینها نشان از این بود که سریالی لاکچری با زندگی های لوکس در راه است.

در میان راه مخاطب به سمت کودکان کار کشیده شد و به نظر می رسید از رویکرد لوکس بودن دور گردیده ولی مجددا با ظهور ملکه ریتم پر زرق و برق بودن سریال تداوم یافت.

سریال ملکه گدایان

 

سریال جزیره

جزیره یکی از سریالهای جدید نمایش خانگی می باشد که شعارزدگی بسیاری دارد به اندازه ای که تماشای آن را برای مخاطب به تجربه ای سخت مبدل می کند.

در این سریال که ستارگان سینما و تلویزیون ایران ایفای نقش کرده اند یک خانواده بزرگ و ثروتمند با نام شاهنگ، قصد خرید و راه اندازی یک جزیره خصوصی در حوالی کیش را دارند.

استفاده از خودروهای فوق لاکچری و خانه های ویلایی مجلل و خدمتکاران، هواپیماهای شخصی و هلکوپتر، لباس ها و زیوالات خاص و ارایش های اغراق شده جزیره را به یک سریال فوق لاکچری در بین سریال ها تبدیل کرده است.

شادی مختاری و امیر مقاره

سریال مانکن

کتایون با بازی مریلا زارعی، زن ثروتمندی است که زندگی سوپر لاکچری او با مردم عادی جامعه خیلی متفاوت است. او با پول و ثروتی که دارد توانایی دست یابی به هر چیزی که می خواهد را دارد و حتی کاوه (امیرحسین ارمان)را مجبور به ازدواج با خود می کند.

آپارتمان پنت هاوس و استخردار، ویلاهای دوبلکس لوکس در لواسان و نشان دادن عروسی و تولد های آنچنانی با تجملات و خاص که نشان دهنده زندگی اشرافی در این سریال بود. قسمت تلخ ماجرا توجیح کردن خیانت کاوه به دلیل شرایط موجود بود که بررسی این موضوع در این نوشته نمی گنجد.

امیرحسین آرمان و مریلا زارعی

سریال کرگدن

پانته آ پناهی ها در سریال کرگدن زنی بود که مدیر عامل یک شرکت تبلیغاتی است و ثروت فراوانی دارد!

او علاوه بر داشتن خانه ی لوکس و خودروهای گران ، یک جزیره خصوصی دارد و افراد بسیاری برای او کار می کنند. او در یکی از سکانسهای سریال مهمانش را با قایق شخصی به جزیزه دعوت می کند.

هدی زین العابدین ایفاگر نقش گیسو بود که با مادر ثروتمند خود زندگی می کرد. او در منزلی ویلایی زندگی می کند که بسیار مجلل بوده و اتاق شخصی او همانند یک سوئیت مجهز بود. علاوه بر این خودروی شخصی گیسو، یک تویوتای کروز لوکس با قیمت میلیاردی بود.

بازیگران سریال کرگدن

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 451 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.