دی سینما رقابت ستاره بازی با شیشلیک در جشنواره فجر 99 - دی سینما

رقابت ستاره بازی با شیشلیک در جشنواره فجر۹۹

برج میلاد در دومین روز از سی و نهمین جشنواره فجر به عنوان کاخ رسانه، میزبان دو فیلم «شیشلیک» و «ستاره بازی» است. این دو فیلم سینمایی با ژانرهای متفاوت، یکی کمدی و دیگری اجتماعی است که تنوع زیادی را در کاخ رسانه ایجاد می کند.

ستاره بازی اولین فیلم در دومین روز جشنواره فجر ۹۹

ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی نخستین فیلم در دومین روز جشنواره فجر است که اکران می شود. در جدیدترین ساخته هاتف علیمردانی، بازیگران مطرح مانند فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، علی مصفا و مایکل مدسن بازیگر محبوب فیلم های کوئینتین تارانتینو حضور دارند.

فیلم ستاره بازی

هاتف علیمردانی در ادوار گذشته جشنواره فجر نیز حضور داشت و کوچه بی نام او موفق به دریافت سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر زن شد. فیلم ستاره بازی، نهمین فیلم سینمایی هاتف علیمردانی در مقام کارگردان است.

در خلاصه فیلم ستاره بازی آمده است:

صبا به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت میکنند به امید آنکه معجزه ای رخ دهد و سرطانش درمان شود.

مایکل مدسن

شیشلیک دومین فیلم در دومین روز جشنواره فجر ۹۹

شیشلیک عنوان ششمین فیلم محمدحسین مهدویان در مقام کارگردان می باشد که برخلاف آثار دیگر او در ژانر کمدی و کاملا متفاوت ساخته شده است. فیلم شیشلیک با حضور چهره های مطرح عرصه هنر همچون رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، مه لقا باقری، وحید رهبانی، عباس جمشیدی و جمشید هاشم پور همراه است.

فیلم شیشلیک

محمدحسین مهدویان کارگردان آثار موفقی مانند ماجرای نیمروز، ایستاده در غبار، لاتاری و درخت گردو به یکی از کارگردانان موفق و جوان کشور تبدیل شده است.

فیلم سینمایی شیشلیک برای رسیدن به جشنواره با حواشی زیادی همراه بود و تا یک روز مانده به اعلام اسامی نهایی فیلمها، شایعاتی مبنی بر توقیف و حذف آن از بخش سودای سیمرغ شنیده می شد اما در دقیقه نود به همراه ۱۵ فیلم دیگر راهی جشنواره فجر شد.

اکران فیلم شیشلیک

این فیلم با حضور امیرمهدی ژوله به عنوان نویسنده اثری متفاوت در کارنامه هنری محمدحسین مهدویان خواهد بود.

رضا عطاران

رقابت فیلمهای جشنواره در شرایط سخت کرونا

پس از ثبت نام بیش از ۶۰ فیلم در جشنواره فجر سال ۹۹ پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام ۱۶ فیلم موفق به حضور در مرحله سودای سیمرغ شدند. جشنواره فجر امسال با توجه به شرایط کرونا، با محدودیت های خاصی برگزار می شود و کاخ رسانه که در هر سال میبان ۴ فیلم بود، امسال فقط دو فیلم را در روز به نمایش می گذارد.

اکران عمومی فیلمها نیز با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 346 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها