دی سینما راهنمای خرید سه پایه گوشی و دوربین عکاسی + قیمت در ایران - دی سینما

راهنمای خرید سه پایه گوشی و دوربین عکاسی + قیمت در ایران

خرید سه پایه نگهدارنده گوشی و دوربین یکی از بهترین راهکارها برای ثبت تصاویری با کیفیت و زیبا از مناظر و سوژه‌های مختلف با موبایل یا دوربین دیجیتالی است. این تجهیزات که یکی از ابزارهای حیاتی هر عکاسی هستند در مدل‌های مختلف مثل پایه بلند موبایل و دوربین و همچنین پایه‌های کوچک رومیزی عرضه می‌شوند.

خرید سه پایه موبایل و دوربین با توجه به اینکه مدل‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارد می‌تواند کار مشکلی باشد. از یک طرف سه پایه، یک وسیله واقعا ساده است که به ما کمک می‌کند تصاویر بدون لرزش و با وضوح بالا ثبت کنیم، از طرف دیگر حتی در میان سه پایه‌ها نیز آنقدر مدل‌های مختلف وجود دارد که اگر بخواهید برای خرید سه پایه دوربین عکاسی و گوشی اقدام کنید کار آسانی نخواهید داشت باید فاکتورهای زیادی را مدنظر قرار دهید.

خرید سه پایه موبایل و دوربین ؛ بهترین مدل‌ها

در این قسمت با قیمت سه پایه دوربین و موبایل در بازار ایران آشنا می‌شویم. بیشتر محصولاتی که در این بخش معرفی کرده‌ایم در فروشگاه ایده موجود هستند و می‌توانید برای خرید آن‌ها و همچنین سایر لوازم جانبی دوربین و گوشی به این فروشگاه مراجعه کنید.

برای خرید لوازم مورد نیاز می تونید به فروشگاه اینترنتی مرکز تکنولوژی ایده مراجعه کنید.

 

[do_widget id=ad728in90dc-4]

با خرید سه پایه نگهدارنده موبایل DK 3888 می‌توانید یک سه پایه از جنس آلومینیوم و پلاستیک در اختیار داشته باشید. حداقل طول این سه پایه ۳۴ سانتی‌متر و حداکثر طول آن ۱۰۲ سانتی‌متر است و حداکثر می‌تواند ۴۰۰ گرم وزن را تحمل کند. از همین رو؛ این مدل بیشتر مناسب گوشی‌ها است و برای خرید سه پایه دوربین عکاسی به خصوص دوربین‌های سنگین انتخاب مناسبی نیست.

  1. سه پایه دوربین عکاسی Manfrotto مدل MK055XPRO3-BHQ2

اگر قصد خرید بهترین سه پایه دوربین عکاسی را دارید می‌توانید در این قسمت به طور خلاصه با ویژگی‌های این محصول آن آشنا شوید. وزن سه پایه دوربین عکاسی Manfrotto برابر با ۳ کیلوگرم بوده و جنس آن از آلومینیوم است. نوع هد این سه پایه از نوع بال هد بوده و بیشینه تحمل وزن آن از ۷ تا ۱۲ کیلوگرم است. ارتفاع این محصول حداکثر به ۱۸۱ سانتی متر رسیده و کمترین ارتفاع آن ۹ سانتی متر است. طول این سه پایه در حالت بسته برابر با ۷۲ سانتی متر بوده و تعداد قطعات پایه آن ۳ عدد است. نوع قفل پایه به کار رفته در این محصول گیره‌ای است.

  1. خرید سه پایه بلند موبایل ۳۱۲۰A

محصول بعدی که می‌توانید برای خرید سه پایه بلند موبایل درنظر داشته باشید سه پایه مدل ۳۱۲۰A است. قیمت سه پایه موبایل ۳۱۲۰A جزو دسته مقرون به صرفه است و به همین دلیل از نظر جنس و کیفیت ساخت انتظار زیادی نباید از آن داشته باشید. با این حال این مورد برای خرید سه پایه بلند موبایل انتخاب مناسبی است و می‌تواند برای مدتی کار شما را راه بیندازد. طول پایه‌های این سه پایه در حالت باز حداکثر ۱۰۲ و در حالت بسته حداقل ۳۴ سانتی‌متر است.

  1. خرید سه پایه گوشی PL-TR59

اگر به دنبال ارزان‌ترین سه پایه نگهدارنده موبایل و گوشی برای خرید هستید سه پایه PL-TR59 می‌تواند از لحاظ قیمت شما را راضی کند. این سه پایه دارای پایه‌های کوتاه ۱۶ سانتی‌متری فلزی است که انعطاف پذیر بوده و در جهت‌های مختلف قابل قرار دادن هستند.

مرکز تکنولوژی ایده فروشگاهی در دستان تو ، با خیالی راحت خرید کنید.

 

  1. خرید سه پایه نگهدارنده موبایل Tripod Support

گزینه بعدی برای خرید سه پایه نگهدارنده گوشی، سه پایه Tripod Support است. پایه‌های این مدل تا ۵ مرحله قابلیت افزایش طول دارند تا شما به شکل بهتری بتوانید قاب تصاویر را تنظیم کنید. همچنین با استفاده از اهرم‌های سوار شده روی پایه‌ها می‌توانید زاویه و ارتفاع محل قرار گیری گوشی را نیز تنظیم کنید.

  1. سه پایه نگهدارنده یانتنگ XH-228

یانتگ شرکت چینی است که تمرکز آن ساخت سه پایه دوربین و گوشی است. سه پایه XH-228 آن‌ها اما بیشتر برای خرید سه پایه نگهدارنده موبایل انتخاب بهتری است. این مدل دارای سری قابل چرخش به صورت ۳۶۰ درجه است و طول پایه‌های آن نیز به ۲۰ سانتی‌متر می‌رسد به همین دلیل برای خرید سه پایه بلند موبایل بهتر است به سراغ دیگر مدل‌ها بروید اما اگر نیازی به سه پایه بلند ندارید این مدل می‌تواند انتخاب قابل قبولی باشد.

  1. سه پایه نگهدارنده یانتنگ YT-228

سه پایه یانتنگ YT-228 به هیچ وجه بهترین سه پایه موبایل بازار نیست اما خرید سه پایه نگهدارنده موبایل YT-228 برای کسانی که قیمت برایشان اولویت دارد می‌تواند گزینه قابل قبولی باشد. این مدل مانند مدل بالا از جنس پلاستیک ساخته شده و سری آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد همچنین علاوه بر گوشی و دوربین‌هایی مثل گو پرو می‌توانید مونوپاد را هم به آن متصل کنید.

 

راهنمای خرید سه پایه دوربین و موبایل

با توجه به اینکه سه پایه های مختلفی با امکانات و طرح‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند، انتخاب و خرید سه پایه گوشی و دوربین عکاسی می‌تواند مشکل باشد. از طرفی سه پایه دوربین وسیله‌ای ساده برای ثابت نگه داشتن دوربین در شرایط نوری حساس است و از طرفی دیگر فاکتورهایی که باید در خرید این وسیله در نظر بگیرید بسیار زیاد هستند. مثلا باید طول، وزن، استقامت، میزان تحمل وزن، قیمت و بسیاری از نکات دیگر را در نظر بگیرید و سپس، برای خرید این وسیله اقدام کنید. برای آشنایی بهتر و راحتی خود می‌توانید از راهنمای خرید سه پایه دوربین عکاسی ایده کمک بگیرید.

انواع سه پایه دوربین

برای بعضی کوچکترین و ساده‌ترین نوع سه پایه دوربین بهترین انتخاب است که برای این دسته از افراد سه پایه‌های رومیزی یا کوچک می‌تواند بسیار کارآمد باشد. این نوع سه پایه برای استفاده روزانه مناسب بوده و در انواع و سایزهای مختلف در دسترس است. سه پایه‌های رومیزی معمولا با هد و پایه‌های از قبل به هم متصل شده و غیر قابل جداسازی در بازار موجودند. طول این پایه‌ها حداکثر به حدود ۳۰ سانتی متر می‌رسد.

راهنمای خرید سه پایه گوشی و دوربین عکاسی در اینجا به پایان رسید لطفا نظرات خود را برای ما ثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید به مرکز تکنولوژی ایده مراجعه نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 372 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 10 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.