دی سینما درخشش سحر دولتشاهی در شبکه نمایش خانگی - دی سینما

سریال های سحر دولتشاهی در شبکه نمایش خانگی

سحر دولتشاهی بازیگر موفق سینما و تلویزیون که این روزها شاهد حضور او در سریال می خواهم زنده بمانم در شبکه نمایش خانگی هستیم در سریال های مختلفی برای این شبکه نقش آفرینی کرده است اما موفقیت خود در این رسانه را مرهون دو نقش اخیر خود می باشد.

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی یکی از سریالهای جذاب و پر بیننده در شبکه نمایش خانگی است که بازیگران مطرح و سرشناسی در آن نقش آفرینی کرده اند. سحر دولتشاهی در این مجموعه با ایفای نقش هما حقی در مقابل حامد بهداد توانسته است توجهات بسیاری را به خود جذب کند.

به بهانه حضور سحر دولتشاهی در این سریال، مروری بر نقشهای مختلف او در شبکه نمایش خانگی از ابتدا تا به امروز داشته ایم که در این بخش از فرهنگ و هنر دی سینما می خوانید.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در قلب یخی ۳

فصل سوم قلب یخی به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی در سال ۱۳۹۱ از شبکه نمایش خانگی پخش شد و سحر دولتشاهی از بازیگران جدیدی بود که که در جمع بازیگران فصل سوم قرار گرفت.

او در این سریال نقش سامیه ، کارمند شیخ و دیبا با بازی هانیه توسلی را بر عهده داشت و با بازیگرانی همچون مهران مدیری، هدیه تهرانی، رضا عطاران، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی قربان زاده، امیرحسین رستمی و پژمان بازغی نقش آفرینی می کرد.

سریال های سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در سریال عالیجناب

سریال عالیجناب ساخته سام قریبیان در سال ۱۳۹۶ از شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

سحر دولتشاهی در این سریال نقش ژان(ژانت آناهیتا نورتبرگ) را برعهده داشت که یک تروریست بود. او در این سریال با بازیگرانی همچون حسین پاکدل، حسین یاری، امیر آقایی، سعید آقاخانی، آزاده صمدی، لیلا اوتادی و زنده یاد پروزی پورحسینی همکاری می کرد.

سحر دولتشاهی در علیجناب

سحر دولتشاهی در ساخت ایران ۲

ساخت ایران ۲ که در ادامه فصل این مجموعه ساخته شد در سال ۱۳۹۷ از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

فصل دوم این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد با حضور بازیگران اصلی فصل قبل آن همچون  امین حیایی و محمدرضا گلزرا مقابل دوربین رفت و سحر دولتشاهی نقش بیتا نیاکان نامزد امین حیایی را بر عهده داشت.

سحر دولتشاهی در این سریال یکی از عوامل کلیدی در یافتن گنج نهان بود که به امین حیایی و گلزار کمک می کرد.

سحر دولتشاهی و امین حیایی

سحر دولتشاهی در قورباغه 

سحر دولتشاهی در چهارمین تجربه نمایش خانگی مقابل دوربین سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی قرار گرفت. این سریال که از اواخر سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد تصویر متفاوتی از بازیگران آن همچون نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی و هومن سیدی نشان داد.

سحر دولتشاهی نقش شخصیتی به نام فرانک را ایفا کرد که از دوران دانشگاه به رامین با بازی صابر ابر علاقه داشت، اما از سوی او با بی مهری و بی توجهی مواجه شده بود. او د این سریال شخصیت باثباتی نداشت و احساسات او بنابر شرایط، در لحظه تغییر می کرد.

سحر دولتشاهی و صابر ابر

سحر دولتشاهی در می خواهم زنده بمانم

سحر دولتشاهی همزمان با پخش سریال قورباغه در تیزر سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی دیده شد.

او در این سریال نقش هما حقی را بر عهده دارد که برای نجات پدرش از حکم اعدام مجبور به ترک عشق خود شده و با فردی ازدواج می کند که پدرش را از مرگ نجات داده است.

او که در اقسمت های ابتدایی سریال دختری سرزنده و با شوق بود بعد از جدایی اجباری خود به شخصی نااید و مغموم تبدیل می شود  که مخاطب به راحتی می تواند با چشمها و حالت چهره او ، احساساتش در لحظه را متوجه شود.

سحر دولتشاهی در این سریال در کنار بازیگرانی همچون حامد بهداد، پدرام شریفی، علی شادمان، مهران احمدی، آزاده صمدی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، ناهید مسلمی، فرید سجادی حسینی، مهدی حسینی نیا، بهرام ابراهیمی و بهاره کیان افشار و بازیگران دیگر نقش آفرینی می کند.

پدرام شریفی و سحر دولتشاهی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 489 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها