دی سینما بهترین برنج پر خور دنیا - دی سینما

بهترین برنج پر خور دنیا

برنج چمن شیرینی است که متعلق به دانه است. در اقلیم های گرمسیری و نیمه گرمسیری بهترین رونق را دارد.

سینمانیوز «رپورتاژ آگهی»:

بیش از ۱۰۰۰۰۰ نوع در سراسر جهان وجود دارد. آنها با توجه به طول و شکل دانه ها ، نوع فرآوری و همچنین با توجه به خصوصیات پخت آنها از یکدیگر تفکیک می شوند. دانه فاقد گلوتن از ۷۰ درصد نشاسته تشکیل شده است ، دارای چربی و پروتئین کمی است ، دومی غنی از اسیدهای آمینه ضروری است. دانه ها – اگر طبیعی بمانند – با مواد معدنی و عناصر کمیاب مانند فسفر ، آهن و منیزیم ، ویتامین های گروه و فیبر فراوان نیز امتیاز کسب می کنند. برنج برای مطالعه بیشتر کلیک کنید سفید پوسته دار فاقد این موارد است.

برنج یکی از مهمترین غلات در جهان است ، این ماده غذایی اصلی در کشورهای پرجمعیت مانند چین ، هند ، اندونزی و پاکستان استگیاه اصلی مردابی بیش از ۷۰۰۰ سال است که در آسیا کشت می شودحدود ۹۰ درصد از تولید جهانی هنوز از آنجاستاز حدود قرن ۱۴ میلادی برنج در اروپا رشد می کند ، به ویژه در ایتالیا ، اسپانیا و پرتغال ، بلکه در فرانسه و یونانبرخلاف گندم ، برنج عمدتا برای مصارف انسانی استفاده می شود و بیشتر برنج در مزارع غرقاب کشت می شودمزیتهیچ علف هرز در آنجا رشد نمی کند ، تا سه برداشت در سال امکان پذیر استبا این حال ، این مقدار زیادی از گاز متان گازی آسیب رسان به آب و هوا ایجاد می کند ، جدا از مصرف آب با ارزش ، که اکثر آنها بخار می شود و در مزارع تراوش می کنددر مقابل این برنج مردابی ، برنج خشک یا کوهستانی که در ارتفاعات تا ۲۰۰۰ متر رشد می کند ،

با خاک مرطوب کمی راضی استاین به خصوص خوشمزه است ، اما عملکرد قابل توجهی پایین تر است.

این یک مشکل برای بخش ارگانیک استمطابق با BNN ، کاربندازیم به طور گسترده ای در کشاورزی متداول استفاده می شودگیاهان ارگانیک می توانند به سرعت از طریق آبیاری معمول در کشت برنج – که نتایج آزمایش آن را تأیید می کند ، آلوده شوندهیچ پوشش محافظتی برای کشاورزی ارگانیک وجود ندارد ، که به وضوح یک چالش اساسی در مورد پرورش برنج است.

 

بهترین برنج پر خور دنیا

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 313 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها