دی سینما بازیگران سینما که در تلویزیون کار نکردند - دی سینما

بازیگران سینمای ایران که در تلویزیون کار نکردند

بسیاری از بازیگران مطرح سینما کار خود را از سریالهای تلویزیونی آغاز کرده و سپس وارد سینما شده اند، اما در این میان بازیگرانی هستند که از بدو ورود در سینما بوده و وارد سریالهای تلویزیونی نشده اند. در این بخش از دی سینما به معرفی برخی از این بازیگران سینما می پردازیم.

جمشید هاشم پور

جمشید هاشم پور بازیگر پیشکسوت و سوپراستار سینمای بعد از انقلاب است. این بازیگر تاکنون در هیپچ پروژه تلویزیونی حضور نداشته و دلیل این کار خود را بازیگر سینما بودن می داند. این بازیگر با توجه به پیشنهادات بسیار به همراه درآمد زیاد، تا کنون دست رد به تمامی آنها زده و فقط در سریال آقازاده ایفای نقش کرده است که آن هم از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

جمشید هاشم پور

بهرام رادان

بهرام رادان از بازیگران مطرحی است که در هیچ یک از سریالهای تلویزیونی حضور نداشته است. بهرام رادان کار خود را با فیلم شور عشق آغاز کرد که جایزه بدترین فیلم آن سال را از آن خود کرد. سپس با تلاش و پیشرفت بسیار، در فیلم های موفق حضور داشته و استعداد خود را به نمایش گذاشت.

بهرام رادان

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار نوازنده گروه آریان، کار خود را با فیلم سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری آغاز کرد و از آن پس به یکی از بازیگران پرکار سینما تبدیل شد. این بازیگر در هیچ یک از سریالهای تلویزیونی بازی نکرده است و تنها حضور او در تلویزیون مربوط به اجرای مسابقه برنده باش می باشد.

محمدرضا گلزار

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی یکی از بازیگران موفق زن است که در سینما بسیار خوش درخشیده است. این بازیگر که با اولین حضور خود در فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم موفق به دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد، تاکنون در هیچ یک از آثار تلویزیونی حضور نداشته است و تنها نقش آفرینی های او در سینما می باشد.

ترانه علیدوستی

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر سینمای کشورمان که می توان او را یکی از مهمترین سوپراستارهای سینمای بعد از انقلاب نامید. این بازیگر با استایل و بازی منحصربه فرد خود، تا مدتها مرکز توجه بسیاری از کارگردانهای سینما بود. هدیه تهرانی مانند بسیاری از بازیگران دیگر سینما تاکنون در هیچ سریالی بازی نکرده است.

هدیه تهرانی

پگاه آهنگرانی

پگاه آهنگرانی، بازیگر سینما و تئاتر کشورمان فرزند منیژه حکمت و جمشید آهنگرانی است که هر دو از کارگردانان سینما می باشند. این بازیگر که تاکنون جوایز مختلفی در سینما دریافت کرده و هیچ گاه در سریال های تلویزیونی حضور نداشته است.

پگاه آهنگرانی

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر سینما و تئاتر که موفق به دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد تاکنون در هیچ یک از پروژه های تلویزیون حضور نداشته و تنها حضور او در سریال، مربوط به سریال قلب یخی در شبکه نمایش خانگی می شود. این بازیگر کار خود را از ۱۹ سالگی با فیلم گل یخ آغاز کرد.

الناز شاکردوست

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 345 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها