دی سینما بازیگران سریال بچه مهندس 4 در پشت صحنه - دی سینما

ادامه فیلمبرداری سریال بچه مهندس ۴

سریال بچه مهندس به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی سعید سعدی یکی از سریال های پربینده تلویزیون در سال های اخیر است که ساخت فصل چهارم آن نیز ادامه پیدا کرده است.

این سریال که زندگی جواد جوادی، شخصیت اصلی قصه را روایت می کند ماجراهای مربوط به او و اتفاقات پیرامونش در دوره های زمانی مختلف را به تصویر می کشد.

کورش سلیمانی در پشت صحنه بچه مهندس ۴

کوروش سلیمانی یکی از بازیگران سریال بچه مهندس با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

با فرهاد قایٔمیان نازنین، روزهای تصویربرداریِ سریالِ بچه مهندس ۴

 

فرهادِ عزیز از آن دسته بازیگرانِ  کاریزماتیک و  کاربلد به هنگام بازی و بسیار با صفا در پشت صحنه است . یک اردبیلی درجه یک، اصیل و  مهربان . بعد از سالها دوستی این اولین همکاری ماست که مفتخرم به آن.

 

کورش سلیمانی و فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان در سریال بچه مهندس، نقش صادق توفیقی مقدم را بر عهده دارد که رئیس دپارتمان دانشکده هوافضای دانشگاه امیرکبیر و پدر مرضیه است.

سریال بچه مهندس 4

سریال بچه مهندس در هر فصل خود، هنرمندان با استعدادی را به تلویزیون معرفی کرده است. نقش جواد جوادی در فصل اول بر عهده یونا تدین بود و در فصل چهارم این سریال محمدرضا رهبری به جای روزبه حصاری ایفاگر این نقش خواهد بود.

محمدرضا رهبری

جواد جوادی در فصل سوم دانشجوی دانشگاه هوا و فضا بود که در دانشگاه و محل کار با اتفاقات مختلفی مواجه شده و پس از دیدار عشق سابق خود، از تصمیم به ترک ایران صرف نظر کرد و در آخر با دختر استاد خود به نام مرضیه توفیقی مقدم ازدواج نمود.

بازیگران بچه مهندس 4

بازیگران بسیاری در هر هر فصل از سریال بچه مهندس حضور داشته و این مجموعه با داستانهای مختلف شخصیت جواد جوادی، باعث جذب مخاطبان بسیاری شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 422 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.