دی سینما بازگشت هدیه تهرانی به جشنواره فجر با سینما شهر قصه - دی سینما

فیلم سینمایی سینما شهر قصه به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری یکی از فیلم های پذیرفته شده در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

هدیه تهرانی بازیگر سرشناس کشورمان با فیلم سینما شهر قصه در جشنواره فجر امسال حضور دارد و شاید بتواند بعد از چند سال دوری از جوایز جشنواره ، سیمرغ بلورین جشنواره را از آن خود کند.

سینما شهر قصه

کیوان علیمحمدی نویسنده، کارگردان و تدوینگر کشورمان که ساخت فیلم هایی چون گیلدا، ارغوان، شبانه روز و شبانه را در کارنامه هنری اش دارد با سینما شهر قصه به جشنواره فجر می آید تا تجربه ای جدید در دنیای هنر کسب کند.

حامد کمیلی

سینما شهر قصه در سکوت خبری ساخته شد و ماجرای آن مربوط به دلباختگی آپاراتچی سینما است اما اخبار زیادی از این فیلم منتشر نشده است.

هدیه تهرانی و جمشید مشایخی

در خلاصه داستان فیلم سینما شهر قصه آمده است:

داود تعمیرکار آپارات سینما که دلباخته سینمای فیلم فارسی است در کوران انقلاب عاشق دختری می شود که پدر او مخالف سرسخت سینماست و… .

آناهیتا درگاهی

بازیگران فیلم سینما شهر قصه عبارتند از:

هدیه تهرانی،مرحوم جمشید مشایخی.حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، افشین هاشمی،بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رویا میرعلمی، حمیدرضا پگاه، علی اوجی و… بازیگران فیلم سینما شهر قصه را تشکیل میدهند.

آناهیتا درگاهی و حامد کمیلی

عوامل ساخت فیلم سینما شهر قصه عبارتند از:

کارگردان:علی اکبر حیدری و کیوان علیمحمدی، تهیه کننده:کیوان علیمحمدی و محمدرضا مصباح، نویسنده:کیوان علیمحمدی، مدیر فیلمبرداری:مرتضی پورصمدی، طراح صحنه:آیدین ظریف، طراح لباس:شیده محمودزاده، طراح چهره پردازی:شهرام خلج، موسیقی:بامداد افشار، صداگذار:میثم ریاحی، تدوین:سیاوش پورخلیلی، عکاس:جلال حمیدی، مدیر روابط عمومی:محمد حیدری.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 343 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 17 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها