دی سینما امید نیکنام «رازهای ماندنی» را می‌سازد - دی سینما

امید نیکنام «رازهای ماندنی» را می‌سازد

فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» به کارگردانی «امید نیکنام» و در ژانر فلسفی برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی ساخته می‌شود

سینمانیوز:به گزارش روابط عمومی این پروژه، فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» به کارگردانی «امید نیکنام» و در ژانر فلسفی برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی ساخته می‌شود.

فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه ای «رازهای ماندنی» روایتگر داستان خانم دکتری به نام «مانا» است که برای گذراندن دوره کارورزی خود به یکی از روستاهای اطراف منتقل می‌شود، در آنجا اتفاقاتی برای او رقم می‌خورد که مسیر زندگی اش دچار تغییر می‌شود.

در بخشی از دیالوگ فیلم سینمایی «رازهای ماندنی» که در حال حاضر در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و فیلمبرداری آن از ۱۵ مردادماه آغاز می‌شود می‌بینیم که «خوبه آدم وقتی به گذشتش نگاه میکنه به خودش بدهکار نباشه».

در فیلم «رازهای ماندنی» قرار است از دو بازیگر سینمایی و بازیگران مستعد حوزه تئاتر استفاده شود.

ازجمله عوامل این فیلم سینمایی که تا امروز قطعی شده می توان به امید نیکنام به عنوان نویسنده و کارگردان و تهیه کننده، لیلا حیدری تهیه کننده، سارا جعفرنیا به عنوان مجری طرح، کامران تهرانی به عنوان دستیار یک و برنامه ریز و روزبه قمصری به عنوان روابط عمومی اشاره کرد.

گفتنی است، تدوین فیلم سینمایی قبلی «امید نیکنام» به نام «انتخاب» پایان یافته و آماده ارسال به جشنواره‌های بین‌المللی است.

امید نیکنام «رازهای ماندنی» را می‌سازد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 383 views بار دسته بندی : اخبار تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.