دی سینما الهام طهموری با سریال شرم در تلویزیون - دی سینما

با اتمام سریال صفر بیست و یک، پخش سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری به زودی در شبکه سه سیما آغاز میشود.

الهام طهموری که تجربه همکاری با احمد کاوری را در سریال وارش داشت بار دیگر با سریال شرم مهمان خانه های مخاطبان از قاب شبکه سه سیما میشود.

پخش سریال شرم با بازی الهام طهموری

الهام طهموری را مخاطبان تلویزیون با نقش مهتاب در سریال پدر و سریال وارش به خوبی می شناسند. این بانوی هنرمند جوان در جدیدترین تجربه بازیگری اش در سریال شرم مقابل دوربین رفت و با این سریال مهمان خانه های مردم از قاب شبکه سه میشود.

الهام طهموری

سریال شرم ملودرامی اجتماعی است که احمد کاوری کارگردانی آن را برعهده داشته است و بازیگران سرشناس زیادی در کنار چهره های جوانتر در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

الهام طهموری

الهام طهموری در سریال شرم بازیگر نقش دختری به نام لعیا است که با دیدن یک سی دی بخش تاریکی از گذشته برایش زنده میشود و در این اثر در کنار هنرمندان با تجربه ای چون فاطمه گودرزی و ابوالفضل پورعرب به ایفای نقش می پردازد.

بازیگران سریال شرم

این بازیگر جوان در سریال شرم با سیروس گرجستانی همبازی بود و این سریال آخرین تجربه بازیگری زنده یاد سیروس گرجستانی بود که نیمه کاره ماند.

بازیگران سریال شرم

الهم طهموری در سریال شرم با بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، سیروس گرجستانی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سیاوش طهمورث، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، میلاد میرزایی، نیما نادری، مهرزاد جعفری و… همبازی بود.

الهام طهموری

الهام طهموری بازی در سریال هایی چون پیک راستان، نفس گرم، سرزمین کهن، آسمان هوای باران دارد، پرستاران، پدر، بی قید و شرط، پرگار، سارق روح و… را در کارنامه هنری اش دارد.

الهام طهموری و فاطمه گودرزی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 387 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها