دی سینما از ماجرای ازدواج و مهاجرت تا ترس ناهید امیریان از جن گیر - دی سینما

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته ۱ بهمن ماه ۹۹ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان ناهید امیریان دوبلور سرشناس کشورمان بود و شبی متفاوت را با حضور او در این برنامه تجربه کرد.

در برنامه دورهمی ناهید امیریان چه گذشت

ناهید امیریان از چهره های درخشان عرصه دوبله است که شب گذشته روبروی مهران مدیری نشست و به گفتگو با او پرداخت و مجری دورهمی از خاطره سازی های او در دهه های مختلف برای بچه ها گفت و درباره سن این هنرمند کشورمان پرسید که گفت:من جفت شش هستم یعنی ۶۶ سال دارم و از سه سالگی با پدرم در تئاتر حضور داشتم و کار یاد میگرفتم و کار دوبله را از ۵ سالگی آغاز کردم و حدود ۶۱ سال است که در این حرفه هستم و صداهایی چون هاچ، سندباد، پینوکیو، بامزی و … از ماندگارترین کارهای من در این حرفه است.

ناهید امیریان

این مهمان برنامه در ادامه صحبت هایش به علاقه زیادی که به کار کودک و کار کردن در این حوزه دارد اشاره کرد و از تلخی کارتون های قدیم و نداشتن پدر و مادر اغلب آنها گفت.

اولین تجربه ناهید امیریان در سن ۵ سالگی و در یک کار ژاپنی به نام هرگز نمیر مادر بود که نقش یک دختربچه را که دنبال مادرش میگشت را بازی میکردم.

این دوبلور کشورمان در ادامه صحبت هایش به هنرمندان جوان این رشته و سختی هایی که این روزها دامنگیر دوبله شده است و روی این کار تاثیرگذار بوده اشاره کرد.

دوبلور سندباد در بخش هایی از این گفتگو به مکمل بودن صدا و تصویر اشاره کرد و از اهمیت این دو موضوع در کنار هم گفت و از بی علاقگی به بازیگری گفت و ادامه داد:من در کودکی بازیگری را امتحان کردم اما علاقه ای نداشتم و دوست داشتم که همه من را با صدایم بشناسند و به دوبله بیشتر علاقه دارم.

ترس مهران مدیری و ناهید امیریان از جن گیر

مهران مدیری در بخش هایی از این گفتگو به کارهای بزرگسال ناهید امیریان اشاره کرد و این مهمان برنامه در پاسخ گفت:جنس صدای من به کودک بیشتر شباهت دارد و تا ۱۵ سال بیشتر جوابگو نیست.

ناهید امیریان ادامه داد:جن گیر را کار کردم و به جای آن دختربچه صحبت کردم و به نظر میرسد شما اسم این فیلم آمد ترسیدید که مهران مدیری گفت:من فیلم ترسناک زیاد دیده ام اما به نظرم جن گیر همچنان ترسناک ترین فیلم تاریخ سینما است که من با دیدنش قبض روح میشوم و به نظرم فضاسازی آن در کمتر فیلمی دیده میشود و من هنوز خیلی از این فیلم میترسم.

مهمان برنامه هم در خصوص ترس از این فیلم گفت:من هم ابتدا خیلی یترسیدم چون زمانی که فیلم را دوبله کردیم من باردار بودم و تا یک ماه جرات نمیکردم هیچ جای تاریکی بروم ولی بعدها ترس من ریخت و کم کم بهتر شدم و به نظرم جن گیر یکی از بهترین کارهای من بود.

ناهید امیریان و مهران مدیری

ماجرای جالب ازدواج ناهید امیریان

ناهید امیریان درباره ماجرای ازدواجش گفت:من در یک فروشگاه لباس با همسرم آشنا شدم و همسرم یکسال به خواستگاری من آمدند تا پدرم قبول کردند و سال ۵۲ و ۵۳ این اتفاق ها افتاد.

من یک دختر و ۵ پسر و ۵ نوه دارم و پسر آخرم و پسر دومم بازیگری کرده اند اما چون ایران نیستند کار نکرده اند اما هر کدام به نوعی هنرمند هستند و خداروشکر که فرزندان خوبی دارم و تحصیلات عالیه ای دارند.

مهمان شب گذشته دورهمی درخصوص سختی های مادری در کنار کار کردن گفت و دائم در مسیر و حرکت بودم اما چون کارم را دوست داشتم این دوران را گذراندم.

مهاجرت ناهید امیریان از ایران

مهران مدیری درباره طولانی ترین روز زندگی اش از ناهید امیریان پرسید که گفت:طولانی ترین روز زندگی من زمانی بود که با فرزندانم به سوئد مهاجرت کردیم و چون پرواز مستقیم نبود ما مسیرهای زیادی را برای رسیدن به سوئد طی کردیم و دو روز و دو شب با بچه ها در راه بودیم.

ناهید امیریان درباره حرفه های دیگرش غیر از دوبله گفت:من زمانی که کنار بچه ها بودم مترجمی زبان سوئدی خوانده ام و کار ترجمه انجام داده ام و تربیت کودک هم خوانده ام و در ادامه به سوال های کوتاه مهران مدیری پاسخ های کوتاه داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 399 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها