دی سینما ادامه تصویربرداری جشن سربرون با لاله اسکندری - دی سینما

سریال جشن سربرون به نویسندگی و کارگردانی مجتبی راعی و تهیه کنندگی حسن نجاریان، سریال در حال ساخت تلویزیون است که تصویربرداری آن این روزها ادامه دارد.

این سریال تاریخی در ۳۰ قسمت ساخته میشود و روایتگر ماجراهایی از دوران قبل از مشروطیت است و بازیگران سرشناس زیادی در این سریال تاریخی به ایفای نقش پرداختند.

لاله اسکندری در سریال جشن سربرون

لاله اسکندری بازیگر سریال جشن سربرون صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از این سریال به روز کرد و نوشت:

این روزهای ما ……

فیلمبرداری همچنان در روزهای پاییزی ادامه دارد، همراه با مریم جان موسویان و آقا ابوالفضل….

لاله اسکندری و مریم موسویان

مریم موسویان یکی از بازیگران جوان دنیای هنر است که در سریال شاهرگ، زمانی برای از دست دادن، دختر ایران و چندین نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

مریم موسویان

تصویربرداری سریال جشن سربرون از سال گذشته آغاز شد و بعد از مدتی وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا بار دیگر از اردیبهشت ماه از سر گرفته شد و تصویربرداری آن برای رسیدن به پخش ادامه دارد.

لاله اسکندری

لاله اسکندری در سریال جشن سربرون بازیگر نقش بی بی کتا است و نقش همسر او را در این سریال حسین محجوب بازی میکند که قهرمان اصلی قصه است.

لاله اسکندری

در خلاصه داستان سریال جشن سربرون آمده است:

بهادر، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید.

بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت می کند. زخم های کهنه سرباز می کنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت می کنند. درگیری ابعاد بزرگتری می یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می کند.

حسین محجوب

بازیگران سریال جشن سربرون عبارتند از:

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری ، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر، محمد حاج حسینی، فرشید صمدی پور، محمدرضا راد، حسن محمودی، مجتبی واشیان، امیر کسارنژاد، ساقی عسگری، سارا اشتری، امیر زمستانی، سودابه علیپور، نجات علی مرادی، سیامک حلمی، آرمین ترکمندی، علی حسن ناصری، ذبیح ذبیح پور، علی نجاریان، زهرا برومند، ایوب دمان، امیر نداف فر، عباس براری، رضا درم کزین، ابوالفضل حاجی علیخانی، مجید یاراحمدی، مهران هادی، جواد عاقبت بین، حسن زارع، محمودرضا بهرامی، علی عطایی، سیامک نظری، مرتضی ستارپور، محمد نادرخانی، فیروز حیدرزاده، سجاد مومنی، رضا سیدی و… در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

مهدی فقیه
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 438 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها