دی سینما سریال های نوروز 1400 در شبکه های مختلف سیما - دی سینما

روزها به سرعت در حال سپری شدن هستند و تا چشم برهم بزنیم ماه های باقی مانده سال هم به اتمام میرسد و باید آماده فرارسیدن نوروز باشیم.

یکی از اخبار مربوط به نوروز ۱۴۰۰ سریال های تلویزیونی آن است که ساخت آنها آغاز شده و اخباری از بازیگران و تصاویر آنها منتشر شده است. برخی از سریالهای تولید شده برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ آماده شده و برخی در زمانی دیگر از شبکه ها ی مختلف روی آنت خواهد رفت.

در این مطلب از بخش فرهنگ و هنر دی سینما به معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۰ در شبکه های مختلف سیما خواهیم پرداخت.

معرفی سریال های نوروز ۱۴۰۰

شبکه های مختلف سیما در تدارک ساخت سریال برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

سعید آقاخانی

نون خ سریال نوروز ۱۴۰۰ در شبکه یک

سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی سریال نوروزی شبکه یک در سال ۱۴۰۰ است.

فصل سوم سریال نون.خ با حضور برخی از بازیگران قدیمی این سریال و پیوستن چند بازیگر جدید این روزها در حال تصویربرداری است تا برای پخش در شب های نوروز ۱۴۰۰ آماده شود.

اکبر عبدی و علی صادقی دو بازیگر جدیدی هستند که به فصل سوم سریال نون خ پیوسته اند و در کنار دیگر بازیگران این سریال ایفای نقش میکنند.

سریال نون خ

نوروز رنگی سریال نوروز ۱۴۰۰ در شبکه پنج

سریال نوروز رنگی با نام قبلی هشت آباد یکی دیگر از سریال های نوروز ۱۴۰۰ در تلویزیون می باشد که به کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در حال ساخت است.

این سریال علی مسعودی روایتگر ماجراهایی از سال دهه شصت در مشهد است و تصویربرداری آن در مشهد با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است تا برای پخش در شب های نوروز ۱۴۰۰ آماده شود.

رابعه اسکویی، حمید لولایی، شهرام قائدی، داریوش سلیمی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، محمد اسلامی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجره و… بازیگران سریال هشت آباد را تشکیل میدهند.

سریال هشت آباد

لوتی سریال نوروز ۱۴۰۰ در شبکه سه

سریال لوتی که فصل دوم سریال گاندو است به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی آرش قادری و تهیه کنندگی مجتبی امینی استکه برای پخش در ایام نوروز و جایگزین سریال بوتیمار در نظر گرفته شده است.

این سریال با نام موقت لوتی در ژانر امنیتی جاسوسی ساخته شده است تقلای یکی از سرویس های جاسوسی بیگانه برای ضربه زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را روایت خواهد کرد.

کامبیزدیرباز، امیریل ارجمند، داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پندار اکبری، بهمن دان و علی افشار از بازیگران سریال لوتی هستند. 

کامبیز دیرباز

همبازی سریال نوروز ۱۴۰۰ در شبکه دو

سریال همبازی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی یکی دیگر از سریال های جدیدی است که در لیست سریالهای نوروز ۱۴۰۰ قرار دارد.

این سریال در مورد روابط جوانان، اشتغال و هویت آنها است و آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، بهنام تشکر، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا، علیرضا اوسیوند، دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفر کوخان، مریم مومن و امیر کاظمی و … در این سریال حضور دارند.

سریالهای ساخته شده دیگر برای سال ۱۴۰۰

سریال بوتیمار

سریال بوتیمار با نام قبلی ویلا به کارگردانی علیرضا نجف زاده، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی سریال جدید تلویزیون است که برای پخش در ایام نوروز درنظر گرفته شده است.

این سریال که روایتگر داستانی از ماجراهای سفر نوروزی یک کارمند به شمال کشور است. تا به حال بازیگرانی چون مرجانه گلچین، حمید لولایی، علی صبوری، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق و سامی غریبی حضورشان در سریال بویتمار قطعی شده است و به زودی دیگر بازیگران این سریال معرفی خواهند شد.

علیرضا نجف زاده کارگردان سریال بوتیمار، نوروز ۹۸ سریال زوج یا فرد را در شبکه سه سیما روی آنتن برد و سریال بوتیمار هم برای پخش از شبکه سه سیما در حال ساخت است.

علیرضا نجف زاده

سریال خانه عزیز 

سریال خانه عزیز به نویسندگی مشترک نوید محمودی و سعید دولت خانی، به تازگی وارد مرحله پیش تولید شد و به عنوان سریال نوروزی شبکه دو در سال ۱۴۰۰ در حال ساخت است.

خانه عزیز ملودرامی است که جزئیات بازیگران و عوامل آن هنوز اعلام نشده است و تنها از نوید محمودی به عنوان تهیه کننده این سریال نام برده شده است و به زودی جزئیاتی از این سریال هم اعلام میشود.

نوید محمودی

برای اولین بار، در ایام نوروز ۱۴۰۰ بیش از ۱۴۴ فیلم سینمایی از شبکه های مختلف تلویزیون پخش می شود و  ١٤٠٠ مستند و ٢٠ مجموعه پویانمایی در ایام عید روی آنتن خواهد رفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 371 views بار دسته بندی : سینما ، تئاتر ، تلویزیون تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها